oke ik denk dat ik weet wat ik wilXD - brillant apricot - brillant berry - fleecedeken stripe coffee/berry
maar zit not te twijfelen tussen de berry brillant of de coffee brillant. Dat word dan officieel het eerste roze dat ik ooit voor m'n paard gekocht hebXD
Die nieuwe collectie van Eurostar is echt gaaf idd! Ik wil of een rode glimmende jas of bodywarmer! Wie heeft ze al in de winkels gezien?
Heb bij EJ al de nieuwe dekjes van HVpolo gezien, maar ik vind ze zo klein (Veelzijdigheid dan ivm springzadel) . Wat vinden jullie van die pasvorm?
elfje72
Geplaatst: 07-09-11 18:59
Eskadron wintercollectie: Bestellingen en wijzigingen doorgeven kan t/m morgen!
Shirly_Bob
Geplaatst: 07-09-11 21:08
Ik wil graag wat bestellen, maar ik weet echt nog niet wat ik wil Denk dat ik voor een berry bicolor + halster ga en een nici Ocean bicolor + halster. Alleen dan wil ik nog een zweetdeken en dan is de vraag berry of Ocean? ga der geen 2 kopen Vind dat ik al genoeg geld uit geef, gelukkig net jarig geweest dus wel leuk centje gehad voor de setjes
Chaos, dat is de nieuwe collectie en die hangt waarschijnlijk nog niet in de winkel. Anders kan je altijd nog op eurostar.de kijken voor dealeradressen..
Donna_
Geplaatst: 08-09-11 17:43
Ik heb even gebeld naar de ruitersportzaak waar ik altijd naartoe ga, wanneer Eskadron binnenkomt, en ze heeft opgeschreven wat ik graag wilde hebben (Bronze cotton full dressuur). Ze wist nog niet wanneer het kwam, maar zodra het binnenkomt krijg ik een belletje