Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ingvdh schreef:Dat ziet er goed uit ! Mooi paard en ook flink aan de maat. Ben beniewdAfspraak is gelukt! Het was geen probleem gelukkig. Keuringskosten zijn voor mij, ik heb overigens nog niet meegemaakt dat ze die zelf voor hun rekening namen.
Het paard is overigens vorig jaar al rondom gekeurd en toen kwam er een chipje uit, dat hebben ze weg laten halen en op de nieuwe foto's die daarna zijn genomen zijn geen bemerkingen gevonden. Ik mag toch hopen dat hij goed is.
Het gaat overigens om dit paard
http://www.sporthorses.nl/advertentie/paard/id/83842/zoekid/448579
Soms denk ik ook wel van "wil je wel verkopen" dan kom je bij een paard, ongepoetst, lange onverzorgde manen en staart, vuil dekje op etc. Ik vind het toch altijd leuker om te komen en het paard ziet er super uit.
@parouscha Spannend! ik hoop dat alles lukt!
ingvdh schreef:Afspraak is gelukt! Het was geen probleem gelukkig. Keuringskosten zijn voor mij, ik heb overigens nog niet meegemaakt dat ze die zelf voor hun rekening namen.
Het paard is overigens vorig jaar al rondom gekeurd en toen kwam er een chipje uit, dat hebben ze weg laten halen en op de nieuwe foto's die daarna zijn genomen zijn geen bemerkingen gevonden. Ik mag toch hopen dat hij goed is.
Het gaat overigens om dit paard
http://www.sporthorses.nl/advertentie/paard/id/83842/zoekid/448579
Soms denk ik ook wel van "wil je wel verkopen" dan kom je bij een paard, ongepoetst, lange onverzorgde manen en staart, vuil dekje op etc. Ik vind het toch altijd leuker om te komen en het paard ziet er super uit.
@parouscha Spannend! ik hoop dat alles lukt!
ik vind de aftekeningen ook erg mooi!
wit genoeg
nope ben vandaag officieel 1 maand aan het zoeken zal vrijdag weer nieuw advertentie plaatsen maar ik heb zowat idee dat men me niet meer serieus neemt 
maar toch zou ik niet op haar kunnen vallen zo zie je maar weer alles moet kloppen en ik geef toe zo moeilijk waarschijnlijk koop ik een paard dat iedereen lelijk vind hahahahah zo gaat dat ook met kleren ik betaal altijd volle pond en dan later in de uitverkoop vind ik zo vaak mijn kleding terug en letwel in alle maten behalve die ene

maar moet via de foto al wauw zijn anders ga ik niet kijken of mijn gevoel moet dreinen
of heb jij nu ook wat gevonden wat gekeurd moet worden
tita schreef:ingvdh hoeveel paarden heb jij gezien? Ikke nog niet zoveel hoormaar moet via de foto al wauw zijn anders ga ik niet kijken of mijn gevoel moet dreinen