Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:15

heb contact gezocht met de consumentenbond. Moet nu binnen 2 a 4 weken van hun horen anders word de klacht verder uitgebreid.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:42

Die mail heb ik ook gehad!

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 13:57

Bedankt voor de tip dammie1 . Nu kunnen we allemaal onze rekening goed in de gaten houden. Dat is dus al het 3e rekeningnummer waarmee ze geld incasseren, zo krijg je er nooit grip op.

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:53

Ik heb nog steeds geen mail terug gehad van ze!
Ik steek er geen energie meer in! Ze hebben mijn rekening nummer niet want ik maakte het altijd zelf over naar ze. Maar ik betaal nu gewoon niet meer!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:13

Heeft iemand het augustusnummer inmiddels al? Ik nog steeds niet.

Ik zie dat ik de rabobank opnieuw moet waarschuwen omdat ze nu via een andere naam en nummer proberen te incasseren? Stelletje oplichters dat het zijn!! :(

bleumoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:06

heb ondertussen een reactie gehad nadat ik een bericht had gestuurd dat ik wel een leesbevestiging had ontvangen van chris!! die zou de mail doorsturen en het zou verwerkt gaan worden en dan zou ik er nog bericht van krijgen dus afwachten maar weer.
maar mooi dat ik toch een klacht ga neerleggen ook op de link van de consumentenbond/radar.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 18:19

nou ze hebben nog 4 dagen om contact met me op te nemen anders gaat het 2e mailtje naar de consumentenbond toe. Zijn namelijk al 10 dagen voorbij.

Simplytjered

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 19:17

Hallo allemaal,

Speciaal voor deze discussie heb ik dan ook maar eens een bokt account aangemaakt!
Ik kan niets goeds kwijt over Horsimo en hun uitgeverij..
vorig jaar kreeg ik aanmaningen omdat ik niet betaald had, terwijl ik nooit gehoord had dat ik opnieuw moest betalen. Nu wil ik door slechte levering (meer dan de helft van de horsimo's heb ik niet gekregen) mijn abonnement opzeggen en ineens hoor je niks meer van ze!
Ik ben van plan om bij opnieuw geen antwoord ook mijn mails/brieven krijg nog een keer te bellen en anders ook de consumentenbond in te schakelen. Misschien krijgen we dan eindelijk iets voor elkaar!

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 20:54

ik heb nog steeds geen augustus en september nummer :(

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 20:58

Hier ook nog steeds niks van augustus of september.

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:02

Hier ook niet :n

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 21:02

dan vraag ik me af , ligt dat nou aan de postbodes of aan het bedrijf?
1 keer in 2008 lag het aan de postbode , die had het gewoon ergens neergegooid!

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 07:04

Ik denk, dat als zoveel mensen de bladen niet krijgen, het gewoon aan het bedrijf ligt. Of de postbodes moeten ondeling af hebben gesproken de bladen bij niemand in de bus te stoppen, maar dat lijkt me niet echt logisch ;)

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 11:46

nee mij ook niet.

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 12:04

Simplytjered schreef:
Hallo allemaal,

Speciaal voor deze discussie heb ik dan ook maar eens een bokt account aangemaakt!
Ik kan niets goeds kwijt over Horsimo en hun uitgeverij..
vorig jaar kreeg ik aanmaningen omdat ik niet betaald had, terwijl ik nooit gehoord had dat ik opnieuw moest betalen. Nu wil ik door slechte levering (meer dan de helft van de horsimo's heb ik niet gekregen) mijn abonnement opzeggen en ineens hoor je niks meer van ze!
Ik ben van plan om bij opnieuw geen antwoord ook mijn mails/brieven krijg nog een keer te bellen en anders ook de consumentenbond in te schakelen. Misschien krijgen we dan eindelijk iets voor elkaar!

Ik heb precies hetzelfde.
Ik heb een mail gestuurd, geen antwoord daarop gekregen en heb besloten om gewoon niet te betalen. heb toen van de zomer nog 1 blad gehad en sindsdien niet meer.
Ik vind het zo prima, ik heb niks betaald en krijg geen blad meer. Probleem opgelost.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:46

Binnen 2 weken geen nieuws van de kant van horismo dan weer contact met de consumentenbond! Afschrijven lukt ze niet meer want ik heb het rekeningnummer waar ze wilden afschrijven stop gezet hahaha was toevallig niet mijn normale betaalrekening en het jaar was om dus die bestaat niet meer!

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 20:22

Ik heb ook nog niets van augustus/september gekregen. Ik heb net de laatste reacties eens gelezen en ik ga echt mn rekening goed in de gaten houden of er afgeschreven word, en als dat gedaan word laat ik storneren, en de horsimo's die ik vanaf Januari nog krijg stuur ik retour afzender, is op hun kosten, dacht ik...

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 21:29

ik heb ook nog geen horsimo's ontvangen en ook geen reactie op mijn mail!
Nou prima, ik betaal NIKS! :)

Frits2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 08:20

Nou, van mijn rekening is vandaag weer eens €39,95 afgeschreven nu voor Dadima bv. Toptijdschriften. :(

Ik heb 20 april mijn abonnement opgezegd en daar ook een bevestiging van gekregen van Astrid de Wit.
Per 1 oktober stopt mijn abonnement.

Heb inmiddels in 1,5 jaar al wel 4 bladen ontvangen. :(

Het geld heb ik inmiddels laten terug storten.

Nu afwachten of er nog een reactie komt.

JustAndy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 15:57

Ok ik heb vandaag het nummer van augustus ontvangen... met daarbij een factuur dd 19-8.

Ik heb begin augustus een brief gestuurd om op te zeggen, maar daar nooit wat van gehoord. Ook heb ik al tig keer een mail gestuurd en gevraagd om bevestiging, maar nog nooit reactie gehad. What to do?

Kan ik nu het beste contact opnemen met de consumentenbond? Zo ja hoe & wat? Hopelijk kan iemand me wat meer info geven, want ik wil er nu gewoon VANAF :7

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 16:13

Jemig jongens dit lijkt wel een gebed zonder einde, dat er na al jullie klachten niet een of andere organisatie is opgestaan om eens hard in te grijpen snap ik niet :?

wollie27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 17:17

ja hier ook augustes nummer ontvangen maar nog niet naar gekeken verder

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:20

ik heb net mijn bankrekening gecontroleerd, en er is nog niets afgeschreven. Ga ik gewoon iedere dag doen... K heb gisteren besloten dat ik maar eens het Juli-nummer uit het plastic ging halen, die ligt hier ook al een hele tijd... Ik heb nog maar eens gemaild dat ik geen antwoord heb gehad op mijn mail, van een paar weken geleden, en dat ik aanneem dat mijn abonnement is stop gezet.
ik ben benieuwd :D

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:46

Niets ontvangen! hahaha heb wel betaald t/m december

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 07:38

Ze gaan dus gewoon door, ook al probeert de consumentenbond er iets aan te doen.
Er zou ook op de site iets komen te staan dat het telefoonnr tijdelijk goedkoper was. De site is nooit aangepast.