De mensen welke tegen de wachttijd opzien hebben dan misschien standaard maten dat het daarom eerder geleverd kan worden. Voor mij maakt het echt niet uit of ik bij Petrie of Lipica bestel want ik moet bij beide even lang wachten alleen is m'n portemonnee dan een stuk lichter.
Mijn Derby's zijn op maat gemaakt, waren binnen 2 weken binnen
xLoki
Geplaatst: 28-07-11 16:22
Ik wacht al 4 weken op me derby's maar heb ze nog niet.
Jetske
Geplaatst: 28-07-11 16:26
Mijn blauwe had ik in 3 weken en 1 dag thuis. Mijn bruine weet ik niet precies meer, maar ook binnen de 4 weken in elk geval.
Bij derby maakt het niet uit of het maatwerk is of niet, geloof ik. Die 3-4 weken is gewoon de levertijd. Standaardmaten (in standaardkleuren) is er al helemaal snel. Mijn zwarte waren de ritsen van stuk zag ik toen ik ze echt net gehaald had en nog geen eens gedragen had. Die zijn via de winkel terug gestuurd naar Derby en 2 dagen later had ik een nieuw paar!
Dat is wel balen Loki! Derby is meestal wel binnen de levertijd klaar.
weet iemand toevallig hoe lang het ook alweer duurt voor dat je je laarzen hebt bij het drunensruiterhuis in drunen ?
Anoniem
Geplaatst: 28-07-11 17:55
Silence_ schreef:
weet iemand toevallig hoe lang het ook alweer duurt voor dat je je laarzen hebt bij het drunensruiterhuis in drunen ?
ligt er helemaal aan wat voor merk je neemt.
Silence_
Geplaatst: 28-07-11 17:56
ohja zat meer te nijgen naar de niro. als me sponser er mee eens is.
Laatst bijgewerkt door Silence_ op 28-07-11 17:58, in het totaal 2 keer bewerkt
xLoki
Geplaatst: 28-07-11 17:56
terwijl ik opzich geen moeilijke laarzen heb besteld! simpel zwart (wel maatwerk) met zwarte lakaccenten en strassteentjes!
3bengels
Geplaatst: 28-07-11 19:13
Silence_ schreef:
ohja zat meer te nijgen naar de niro. als me sponser er mee eens is.
Ik heb 12 weken moeten wachten op mijn De Niro 's. Ze zijn wel helemaal op maat gemaakt. Ze hebben daar ook heel erg veel op voorraad. Ds je kunt altijd kijken of er iets voor je bij zit.
Bij die 'showmodellen' van de derby's wel verradelijk trouwens, die prijzen. Dat zijn gewoon de prijzen voor een standaard laars, in een standaardmaat in zwart. Want bij zo'n aparte laars met vanalles erop en der aan kom je op zoveel meer uit
ik ben van plan om ook derby's op maat te laten maken en zelf samen te stellen zegmaar, maar heeft iemand een idee hoeveel dat ongeveer kost? dan weet ik even hoe lang ik nog moet sparen haha!