Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dorienkee schreef:ze zijn hier wel snel boos he.. haha, ieder zun eigen mening joh;)
lauraa_call schreef:niks larie
lauraa_call schreef:ikke wel.
Mackie schreef:lauraa_call schreef:ikke wel.
gelukkig ben je zo van jezelf overtuigd, is tenminste iemand dat nog, dat hier iedereen al heeft gezegd (met echte feiten) dat het heel anders gaat bij de slager, dat maakt natuurlijk niet uit.... puber
katiavl schreef:avanti4ever schreef:ik zeg nergens dat t 2 uur duurt maar ik heb er echt wel meerdere zien vechten.. en daat zou ik mn paard ook niet aan willen doen...
ma normaal als je inneens een goede dosis toedient zijn ze direct weg hoor.
Maar soms word er wel is in bezuinigd
lauraa_call schreef:heb ik ook, maar als mensen daar dingn over gaan seggen en er mening over gaan geven en gaan seggen dat het niet waar is, wrom reager ze dan nog op dit topic. Hun hebben tog gelijk.
Mackie schreef:lauraa_call schreef:heb ik ook, maar als mensen daar dingn over gaan seggen en er mening over gaan geven en gaan seggen dat het niet waar is, wrom reager ze dan nog op dit topic. Hun hebben tog gelijk.
Jij hebt het over uitzonderingsgevallen, net als dat het 2uur vechten tegen een spuitje uitzonderingsgevallen zijn en dat is hier al meerdere malen benadrukt. Als ik m'n paard zou laten slachten, zou ik hem zelf brengen en een afspraak maken. Dat doe je als je het beste met je paard voor hebt en dan is dat dus wel paardvriendelijk en dan hoef jij niet te zeggen dat dat niet paardvriendelijk is