Maar zo'n ding past niet in m'n kast, als ik hem in de wei laat ligt ie binnen no time in de sloot natuurlijk.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandyy schreef:Ik denk dat mijn jaarling dat ook wel erg leuk vind.
Maar zo'n ding past niet in m'n kast, als ik hem in de wei laat ligt ie binnen no time in de sloot natuurlijk.
Sence schreef:Is er nou ook al iemand geweest die zo'n zadel heeft gekocht? Of was dat van de kruitvat?
Annetje schreef:Ding koop je in onopgeblazen staat. Je kunt hem dus makkelijk in een klein doosje stoppen en in een kast leggen als je het even niet gebruikt. Dan weer oppompen en gebruiken maar.
Bij 'onze' lidl was dit de eenerlaatste bal die er lag.
Mandyy schreef:Annetje schreef:Ding koop je in onopgeblazen staat. Je kunt hem dus makkelijk in een klein doosje stoppen en in een kast leggen als je het even niet gebruikt. Dan weer oppompen en gebruiken maar.
Bij 'onze' lidl was dit de eenerlaatste bal die er lag.
Is dat oppompen niet veel werk?
Met wat voor pompje doe je dat? Gewoon waar je ook strandingen mee oppompt ofzo?
Annetje schreef:Of een compressor, gaat veel sneller
Lous schreef:Annetje schreef:Of een compressor, gaat veel sneller
ff naar de benzinepomp dus
Had de verpakking zitten lezen, je moet dat ding eerst nog warm laten worden zodat hij uitrekt
Nandy_Finn schreef:ik had ook gehoord dat de lidl paarden spullen ging verkopen.. ben heel benieuwd
Mandyy schreef:Hier zijn de ballen al weg.
Mistralleke schreef:Mandyy schreef:Hier zijn de ballen al weg.
hier ook, ik baal er echt van
Lous schreef:Ik kan maandag wel ff voor jullie gaan kijken, kan hem eventueel wel optsturen. Hier gaat het nooit zo snel