Mogelijk winterveulentje op komst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:39

Lees steeds mee.... en begrijp dat je niet wilt laten opvoeden etc....maaaaaar..... wist je dat er ook gewoon een zwangerschapstest voor paarden is? (Is maar een idee )

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 13:52

quintusgl schreef:
Lees steeds mee.... en begrijp dat je niet wilt laten opvoeden etc....maaaaaar..... wist je dat er ook gewoon een zwangerschapstest voor paarden is? (Is maar een idee )

Zou maar betrouwbaar zijn tot 300 dagen dracht.
In het topic is al zo vaak aangehaald dat er testen bestaan.

Laat ons gewoon nog een week of 2 afwachten.

Swift

Re: Mogelijk winterveulentje op komst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-24 14:49

Het is ook wel een hele klus om het topic helemaal door te lezen :') Ik snap dus best dat je het niet meegekregen hebt quintusgl. Maar testen is al vaak genoemd en nu inderdaad helaas niet meer betrouwbaar zoals Art_Ificious ook al aangeeft. Wel jammer want anders was dat ideaal geweest! We wachten inderdaad nog maar een paar weken (on)geduldig af.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 14:55

Het kan aan mij liggen. Maar ik vind haar achterhand veranderd.
Hij lijkt typisch stijler.
Maar kan ook optisch bedrog van de foto zijn

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-24 15:01

Dat idee heb ik ook wel wat hagelslag en het werd eerder ook al gespot en iemand heeft zelfs heel mooi foto's op een rijtje gezet waarop het verschil ook zichtbaar is.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 15:06

Ik vind hem vooral op de foto van vandaag extreem stijler

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 15:22

Idd die billen lijken de laatste dagen behoorlijk te veranderen.

Skyla is gewoon heeeeeel rustig aan begonnen met de laatste voorbereidingen treffen. Lieve oortjes afbakken, wat extra stipjes ploppen, beetje het weer in de gaten houden en minutieus uitmeten waar ze nog plukjes hooi kwijt kan in die enorme buik van haar. :D

Ze heeft geen haast :))

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-24 19:20

Ik heb vandaag even goed naar de kont van het paard gekeken en ik denk dat jullie wel gelijk hebben hagelslag en Afanaisa91. Ik heb ook nog wat foto's gemaakt voor als jullie ook nog een studie willen maken van de billen van Skyla :D

Afbeelding

Afbeelding

Skyla op 29 januari en Skyla vandaag:
Afbeelding

Ze heeft zeker geen haast inderdaad... Maar goed die laatste puntjes op de i (veel puntjes) vraagt natuurlijk tijd en aandacht :)) En hooi past waarschijnlijk niet meer zo goed want ook dit super lekkere hooi waar de rest echt op aanvalt gaat er niet in hoog tempo in en is vooral leuk om te verspreiden en op te poepen >;) Maar ze eet gelukkig wel beter dan eerst.
Laatst bijgewerkt door Swift op 12-02-24 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 19:39

Oh die eerste foto is extreem duidelijk!!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 19:53

Ik word toch enigszins afgeleid door die buik...tjonge :wow:

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 19:59

T blijft ook wel echt een hele aparte vorm zo hoor, als t geen veulen is zou ik ook niet weten wat t dan wel is, wetende dat ze zandkuur en wormkuur gehad heeft.
Als ze in maart nog geen veulie heeft moet ze maar aan de buikspieroefeningen, en dan kunnen we dat mooi volgen! :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 20:01

Paaldansen ofzo, kan ze lekker wulps met haar manen zwaaien :D

Wintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 20:18

Ik vind haar billen en buik toch zeker wel veranderd. Hopelijk voor haar loopt er gauw een ukkie naast!

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 20:23

Wat een buik zeg! Ik hoop toch echt op een veulen voor haar hoor ( en voor jou ). Mocht er niets uitkomen dan is er toch wel iets heel geks aan de hand. Dit is geen normale ponybuik. Lijkt wel of ze een bowlingbal heeft ingeslikt. Duimen draaien hier

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 20:28

Als daar geen veulen uit gaat komen wordt ik gek. Volgens mij lig die zo goed als klaar.

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-24 20:34

Ja ik vond die foto ook wel goed gelukt hagelslag! En met de vergelijkingsfoto valt het verschil extra op.

Ja de buik is nu echt niet meer te negeren Shirley...

Ja echt een bijzondere vorm hè Lucia88 >;) eerst zo recht en dan onder die uitstekende buik... De buik veranderd ook van kant en van vorm dus zand en wormen lijken me daardoor ook minder waarschijnlijk en ze is er inderdaad ook goed voor behandeld... Ja als er geen veulen komt moet ze flink trainen inderdaad :oo Paaldansen schijnt wel heel goed voor de buikspieren te zijn Shirley, misschien maar vast een paal in de stal monteren :')

Ik hoop het ook heel erg Wintu, anders wordt het wel steeds raadselachtiger :?

Nou echt hè thequeensmum, de buikvorm wordt wel steeds opvallender en dit heb ik ook nog nooit eerder gezien zo... Hopelijk inderdaad een veulen want anders wordt het wel ingewikkeld wat er dan aan de hand is...

Ik hoop het heel erg Marcella! Ik zie de laatste dagen wel veranderingen, ook in het gedrag van Skyla.

Annefleur200

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 20:35

Een hele lage buik. Ook echt een verschil met die andere foto. Oh oh oh wat maakt ze het spannend :):)

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 20:37

Zo, die eerste foto zou je toch zeggen dat de baby er bijna uit komt. :)) Maar op andere foto's denk je weer nou nee... Het blijft spannend!

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 20:38

Ik zie nog altijd mijn oude shetmerrie zonder buikspieren, sorry :o Zou verwachten dat ze helemaal bol zou staan als een skippybal met die kleine ponies.
Maar ben blij dat anderen er een andere visie op hebben dus blijf lekker in spanning volgen!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 20:45

Ze oogt kerngezond, kan me niet voorstellen dat er iets anders aan de hand zou zijn. Het duurt wel heel erg lang.

Ik denk dat ze weet dat ze bespied wordt door de camera's en wacht tot jij eens boodschappen gaat doen :D

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-24 21:08

Ja haar buik is hangt echt laag Annefleur200 en het verschil is dan toch ook best groot, dat valt je minder op als je er met je neus bovenop zit.

Spannend blijft het zeker nevica!

Slappe buikspieren verklaart de scheve buik dan weer minder Poekkie en Skyla is ook nog maar acht... Het zou nog wel een optie zijn maar dan is het wel gek dat ze dat ineens zo extreem ontwikkeld. Ik heb heel veel foto's van hoogdrachtige Shetlanders en mini paardjes bestudeerd en de buiken verschillen nogal. Misschien is het bij pony's wel net als bij mensen? Maar goed het is voor mij ook nog niet helemaal zeker want ik vind het wel heel lang duren...

Ja ik vind haar er ook gezond uitzien Percy en zo komt ze ook op me over. Maar het duurt inderdaad wel extreem lang... Ik ben vanmiddag nog weg geweest, dat hielp ook al niet :')

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 21:33

Die twee foto’s naast elkaar, de buik hangt nu veel lager en alles ziet er slapper uit.

Valentijnsdag is een mooie dag om geboren te worden.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 22:01

Shirley schreef:
Paaldansen ofzo, kan ze lekker wulps met haar manen zwaaien :D

:') gelukkig had ik net mijn ice tea ingeslikt voor ik dit las :+

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 22:22

Ik vind die buik echt aan haar hangen. De twee vergelijkingsfoto's naast elkaar die linkse is de buik minder zwaar en hangt niet echt aan haar nog. De 2e foto trekt het gewicht het hele pony'tje aan de bovenkant slank.

Ik ga nu voor de 2 secondenbobbel 1 veulen en de 10 seconden bobbel het 2e veulentje. Dus een tweeling over een weekje of zo.

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-24 23:25

Tijdje het topic zijdelings gevolgd maar jeetje ze is echt veranderd hoor, daar zit zeker een veulen(tje) in!