[EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 20:14

Nikass schreef:
En dat geldt voor elk willekeurig topic en hoeft dus niet 36 keer te worden herhaald :)*

Zit ik al op 36 keer joh?

En dus ook onnodig om nog een keer te quoten.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: [EG]Paard gevonden: Ruin, 13jr, valk, 1.66(ongeveer).

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 22:07

Wat een fijne afloop! Veel geluk met hem.

Oudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 13:49

Mooie afloop, heel veel plezier met elkaar!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 14:08

Wauw, wat een goede update!! Echt een verhaal dat zo de penny in kan! Veel geluk samen, ik hoop dat z'n astma onder controle te houden is!

LadyDii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 15:00

.. na zondag opnieuw.
Laatst bijgewerkt door LadyDii op 14-11-22 15:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:05

Dat is niet leuk om te horen, maar ik ben er bang voor dat dat bij het ziektebeeld van meneer hoorde. Ik vrees dat hij er eigenlijk zelf niets aan kon doen dat hij zo met Misterio omging. Erg triest voor het paard, dat zeker, maar die rotziekte verklaart denk ik wel het gedrag van de oude eigenaar.

Het is heel mooi dat hij nu bij jou terecht is gekomen en het verklaart ook gelijk waarom de entingen in 2020 gestopt zijn.
Laatst bijgewerkt door Jet op 14-11-22 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

LadyDii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 15:06

Jet schreef:
Dat is niet leuk om te horen, maar ik ben er bang voor dat dat bij het ziektebeeld van meneer hoorde. Ik vrees dat hij er eigenlijk zelf niets aan kon doen dat hij zo met Mysterio omging. Erg triest voor het paard, dat zeker, maar die rotziekte verklaart denk ik wel het gedrag van de oude eigenaar.

Het is heel mooi dat hij nu bij jou terecht is gekomen en het verklaart ook gelijk waarom de entingen in 2020 gestopt zijn.

Klopt..maar de reading wordt nu ook steeds duidelijker. Ik begreep sommige dingen niet...maar nu wel.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:09

Het blijft in en in triest. Ook voor misterio, dat hij daar niet is weggehaald..

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:10

Wat een update en wat goed dat hij nu bij jou is!

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:11

Sintara schreef:
Het blijft in en in triest. Ook voor misterio, dat hij daar niet is weggehaald..

Inderdaad. Je zou van een dierenarts dan toch verwachten dat hij daar melding van maakt.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:12

Als hij eten en drinken krijgt kan men helaas niet veel. En ik ben bang dat dat in Duitsland niet anders is dan hier.

Maar wat fijn voor Misterio dat hij nu bij jou is :j

LadyDii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 15:17

Sintara schreef:

Hoe gek het ook klinkt, maar dat doen ze niet "zo maar". Zelfde als hier in Nederland.
Hoeveel mensen hun dieren zelfs ná inname nog terugkrijgen.. Of, opnieuw dieren kunnen houden.. ABSURD. Maar helaas wel de waarheid.

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:21

Ik volg dit verhaal al van in het begin, en ben heel blij voor jou en Misterio dat je hem mag houden!

Ik zou wel maar oppassen met ‘boze’ berichten zoals je laatste :o . Op fb las ik ‘papieren hier en de groeten’, etc etc.

ALS de eigenaar of z’n broer dit op de een of andere manier te lezen krijgt kan hij zomaar minder gezind worden om je gewoon de papieren te geven.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:22

Noblesse_ schreef:
Ik volg dit verhaal al van in het begin, en ben heel blij voor jou en Misterio dat je hem mag houden!

Ik zou wel maar oppassen met ‘boze’ berichten zoals je laatste :o . Op fb las ik ‘papieren hier en de groeten’, etc etc.

ALS de eigenaar of z’n broer dit op de een of andere manier te lezen krijgt kan hij zomaar minder gezind worden om je gewoon de papieren te geven.

Ik zou er idd ook voorzichtig mee zijn... Al snap ik je boosheid wel...

LadyDii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 15:23

klopt. overal weggehaald.

ben zo boos. :(

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:24

Slim. Ik weet dat dat niet zomaar gebeurd of makkelijk is, een dier ergens weghalen.. Blijft nog steeds sneu voor het dier

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:25

Bijzonder verhaal. Mag een dierenarts dit AVG technisch eigenlijk allemaal zomaar vertellen over iemand?

En ingestort tijdens buitenrit door vermoeidheid, zou dat niet door benauwdheid kunnen zijn? Zoals hij bij jou bijna gevloerd raakte tijdens het losgooien?

Ik zou ook uitkijken met wat er precies geplaatst wordt. "Wat een klootzak, zondag papieren hier en de groeten" geeft ook een bepaalde indruk.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:26

Jet schreef:
Dat is niet leuk om te horen, maar ik ben er bang voor dat dat bij het ziektebeeld van meneer hoorde. Ik vrees dat hij er eigenlijk zelf niets aan kon doen dat hij zo met Mysterio omging. Erg triest voor het paard, dat zeker, maar die rotziekte verklaart denk ik wel het gedrag van de oude eigenaar.

Ik denk dat je hier een heel goed punt hebt. Ik vrees dat het verklaarbaar is.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:28

Ik ga met bovenstaande bericht van Odysseus mee en vraag me ook af of hij ingestort is toendertijd omdat hij EA had en wat nog niet ontdekt was. Verder kan ik me helemaal vinden in het bericht van Jet over de oude eigenaar.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:29

Het is natuurlijk een trieste samenloop van omstandigheden. Maar je kunt er vanuit gaan dat de meeste mensen die psychische klachten hebben, zelf ook ooit erg beschadigd zijn.

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:31

LadyDii schreef:
Jet schreef:

Klopt..maar de reading wordt nu ook steeds duidelijker. Ik begreep sommige dingen niet...maar nu wel.

Dat snap ik wel hoor, dat je eerst veel niet kon plaatsen en nu er meer duidelijk wordt, dat de reading ook duidelijker voor je wordt. Maar probeer er toch maar vanuit te gaan dat meneer dacht dat hij het goed deed, anders had hij het ppt en de hanger ook niet bij zich bewaard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:34

Ik zou ook oppassen. Het is een gunst ze hem aan jou geven he! Het hoeft niet ze mogen ook zeggen dankjewel voor het zorgen we halen hem weer op.

En met een beetje googlen kom je in dit topic en op je socials.

LadyDii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-22 15:40

Spenk schreef:
Ik zou ook oppassen. Het is een gunst ze hem aan jou geven he! Het hoeft niet ze mogen ook zeggen dankjewel voor het zorgen we halen hem weer op.

Dat beetje Googelen hadden ze dan ook wel eerder mogen doen, hehe.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:42

LadyDii schreef:
Spenk schreef:

Dat beetje Googelen hadden ze dan ook wel eerder mogen doen, hehe.

Ik lijk uit je berichten te begrijpen dat die broer niet wist dat dit paard verdwenen was, toch. Hij moest immers aan de (oud)eigenaar vragen of hij het paard nog in zijn bezit had of dat het verkocht was.
Dan is het ook niet onlogisch dat er destijds niet gezocht of gegoogeld is.

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-22 15:43

Nav de weggehaalde update is het misschien raadzamer om de reacties op die weggehaald update ook weg te halen? Dit komt nogal verwarrend over.