Nikass schreef:En dat geldt voor elk willekeurig topic en hoeft dus niet 36 keer te worden herhaald
Zit ik al op 36 keer joh?
En dus ook onnodig om nog een keer te quoten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Dat is niet leuk om te horen, maar ik ben er bang voor dat dat bij het ziektebeeld van meneer hoorde. Ik vrees dat hij er eigenlijk zelf niets aan kon doen dat hij zo met Mysterio omging. Erg triest voor het paard, dat zeker, maar die rotziekte verklaart denk ik wel het gedrag van de oude eigenaar.
Het is heel mooi dat hij nu bij jou terecht is gekomen en het verklaart ook gelijk waarom de entingen in 2020 gestopt zijn.
Sintara schreef:Het blijft in en in triest. Ook voor misterio, dat hij daar niet is weggehaald..
Noblesse_ schreef:Ik volg dit verhaal al van in het begin, en ben heel blij voor jou en Misterio dat je hem mag houden!
Ik zou wel maar oppassen met ‘boze’ berichten zoals je laatste. Op fb las ik ‘papieren hier en de groeten’, etc etc.
ALS de eigenaar of z’n broer dit op de een of andere manier te lezen krijgt kan hij zomaar minder gezind worden om je gewoon de papieren te geven.
Jet schreef:Dat is niet leuk om te horen, maar ik ben er bang voor dat dat bij het ziektebeeld van meneer hoorde. Ik vrees dat hij er eigenlijk zelf niets aan kon doen dat hij zo met Mysterio omging. Erg triest voor het paard, dat zeker, maar die rotziekte verklaart denk ik wel het gedrag van de oude eigenaar.
Het is heel mooi dat hij nu bij jou terecht is gekomen en het verklaart ook gelijk waarom de entingen in 2020 gestopt zijn.
LadyDii schreef:Jet schreef:Dat is niet leuk om te horen, maar ik ben er bang voor dat dat bij het ziektebeeld van meneer hoorde. Ik vrees dat hij er eigenlijk zelf niets aan kon doen dat hij zo met Mysterio omging. Erg triest voor het paard, dat zeker, maar die rotziekte verklaart denk ik wel het gedrag van de oude eigenaar.
Klopt..maar de reading wordt nu ook steeds duidelijker. Ik begreep sommige dingen niet...maar nu wel.
LadyDii schreef:Spenk schreef:Ik zou ook oppassen. Het is een gunst ze hem aan jou geven he! Het hoeft niet ze mogen ook zeggen dankjewel voor het zorgen we halen hem weer op.
En met een beetje googlen kom je in dit topic en op je socials.
Dat beetje Googelen hadden ze dan ook wel eerder mogen doen, hehe.