Wie gaat er op zoek naar een paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 20:41

N0a schreef:
Ik ben vandaag wezen kijken bij een bijna 5 jarige ruin. En dit is hem hoor :+: we hebben alles al doorgesproken, maar voor de vorm slaap ik er nog even een nachtje over.

Hele lieve mensen. Mocht ook zo t paard even mee nemen langs de weg. Kwamen we fietsers, auto's, drones, mensen op skeelers tegen. Paard gaf geen kick, hij vond het allemaal leuk. Voelde zo vertrouwd :)) helemaal blij. Morgen maar eens alles gaan regelen.

Klinkt goed!

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 21:05

Marigo schreef:
N0a schreef:
Ik ben vandaag wezen kijken bij een bijna 5 jarige ruin. En dit is hem hoor :+: we hebben alles al doorgesproken, maar voor de vorm slaap ik er nog even een nachtje over.

Hele lieve mensen. Mocht ook zo t paard even mee nemen langs de weg. Kwamen we fietsers, auto's, drones, mensen op skeelers tegen. Paard gaf geen kick, hij vond het allemaal leuk. Voelde zo vertrouwd :)) helemaal blij. Morgen maar eens alles gaan regelen.

Super leuk! Is het een haf? Of toch voor iets anders gegaan?

Ben voor het eerst bij iets anders wezen kijken. Het is Duits rijpaard bloed met een tuiger.

Marigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 21:16

N0a schreef:
Marigo schreef:

Super leuk! Is het een haf? Of toch voor iets anders gegaan?

Ben voor het eerst bij iets anders wezen kijken. Het is Duits rijpaard bloed met een tuiger.[/quote]

Klinkt gaaf! Toi toi toi komende dagen! Hopelijk gaat alles lekker vlot en staat ie gauw op stal :)

Silly1972

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 23:02

In de FB groep paarden en pony's zoeken een goed thuis staat een leuke 10 jarige ruin van 1.50., voor een liefhebber?

Muze

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 23:05

Die appaloosa?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 23:06

Nee schimmel volgens mij

Rosje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 09:25

upendo schreef:
Röntgen weet je als eigenaar niet wat er eventueel zit als je hem nooit op de foto hebt laten zetten. Als je al tegen begint te stribbelen bij kosten afkeur voor een klinische keuring zou ik toch even kritisch doorvragen..

Gisteren 2e keer kijken liep ze dus al kreupel in stap, arm dier

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 16:52

Ik ga zo weer bij een paard kijken! Een 4-jarige Friese merrie, goed aan de maat. Ik ben heel benieuwd, ze is al wel onder het zadel en wordt momenteel goed doorgereden. Heb er zin in! :-)

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 17:44

Rosje8 schreef:
upendo schreef:
Röntgen weet je als eigenaar niet wat er eventueel zit als je hem nooit op de foto hebt laten zetten. Als je al tegen begint te stribbelen bij kosten afkeur voor een klinische keuring zou ik toch even kritisch doorvragen..

Gisteren 2e keer kijken liep ze dus al kreupel in stap, arm dier

Wat balen zeg. Goed dat je er nu achter komt dan wanneer je haar al hebt staan, maar voor het diertje wel heel sneu

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 23:10

cijsalover schreef:
Ik ga zo weer bij een paard kijken! Een 4-jarige Friese merrie, goed aan de maat. Ik ben heel benieuwd, ze is al wel onder het zadel en wordt momenteel goed doorgereden. Heb er zin in! :-)

Hoe was het?

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 08:48

Kimberley_ schreef:
cijsalover schreef:

Hoe was het?

Goed! Wij zijn geslaagd indien goedgekeurd! *\o/* Het is een heel lief, groot paard. Precies wat ik zocht! Nog wel groen maar ik heb er op gereden en ze was erg braaf, geen stap verkeerd gezet. Gewoon het fijne gevoel wat je zoekt als je op een paard gaat zitten. Dat je denkt, dit voelt vertrouwd. Ze zal nog 1 a 2 maanden op de betreffende stal blijven staan om wat meer doorgereden te worden en ik kan daar dan onder begeleiding op haar rijden, dat vind ik wel erg fijn. Wij moeten in de tussentijd nog een bak aanleggen thuis dus het komt eigenlijk allemaal precies uit. <3

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-21 08:52

Gefeliciteerd Cijsalover!!! Fijn om te lezen dat het mooi in de plannen past!

Hier zijn we ook rustig begonnen met oppakken. Heel erg wennen, zo'n jong dier, maar ze is goudeerlijk!
Afbeelding

Marigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 08:56

Kimberley_ schreef:
cijsalover schreef:

Hoe was het?

Goed! Wij zijn geslaagd indien goedgekeurd! *\o/* Het is een heel lief, groot paard. Precies wat ik zocht! Nog wel groen maar ik heb er op gereden en ze was erg braaf, geen stap verkeerd gezet. Gewoon het fijne gevoel wat je zoekt als je op een paard gaat zitten. Dat je denkt, dit voelt vertrouwd. Ze zal nog 1 a 2 maanden op de betreffende stal blijven staan om wat meer doorgereden te worden en ik kan daar dan onder begeleiding op haar rijden, dat vind ik wel erg fijn. Wij moeten in de tussentijd nog een bak aanleggen thuis dus het komt eigenlijk allemaal precies uit. <3[/quote]

Wat gaaf! Duim voor je dat het goed gaat!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 09:08

upendo schreef:

Hier zijn we ook rustig begonnen met oppakken. Heel erg wennen, zo'n jong dier, maar ze is goudeerlijk!
[ [url=m/bE2snN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk dat je ons op de hoogte blijft houden! Wat ziet ze er knap uit :) zelfs het halster touw matched!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-21 09:11

Haha ja mooi hè! :D

Het is nog niet heel spannend hoor, 3 keer per week 20 minuutjes rijden.
Mijn instructrice zal haar ook gaan trainen, zodat ze wat meer zal gaan zien als ze laat merken eraan toe te zijn, een paar jonge paarden wedstrijden.

Voor alle partijen fijn.. :D

cijsalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 09:32

Bedankt voor de leuke reacties!

Mooi paard hoor upendo, succes met het rijden! Hoe oud is ze?

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 09:38

Gefeliciteerd Cijsalover!

Leuk Upendo! Ziet er als een heel vriendelijk dier uit!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-21 09:46

cijsalover schreef:
Bedankt voor de leuke reacties!

Mooi paard hoor upendo, succes met het rijden! Hoe oud is ze?

Ze wordt deze maand 4. :j

Dat is ze ook Oji, zit echt geen kwaad in!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 09:49

Superleuk paard Upendo! <3

Leuk dat er hier zoveel mensen al geslaagd zijn! Zijn er nog zoekers of zijn de meeste inmiddels voorzien?

Ik zit zelf een beetje met een dilemma, zijn er mensen die ik een pb kan sturen?

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 09:52

Gefeliciteerd Upendo!!

Ketly schreef:

Leuk dat er hier zoveel mensen al geslaagd zijn! Zijn er nog zoekers of zijn de meeste inmiddels voorzien?

Ik zit zelf een beetje met een dilemma, zijn er mensen die ik een pb kan sturen?

Ja hoor!

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 09:59

Ketly schreef:

Stuur maar hoor

oji

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 10:00

Oh jee Ketly, toch geen problemen met je nieuwe aanwinst?

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 10:05

Ik ben nog steeds niet actief aan het zoeken :')

Maargoed, staan over een tijdje vast nog wel leuke paarden te koop. Als de markt wat minder ontploft is :))

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 10:13

Hier een zoekende :j ..... We zijn nu zo’n 3 maanden aan het rondkijken. Tot nu toe weinig wat in aanmerking komt. Vaak net te groen/jong, rijtechnisch net te lastig (en omdat het paard vooral voor mijn dochter is durf ik dat echt niet aan) of gewoonweg stout of kreupel.... We hebben geen haast, maar ben er inmiddels wel een beetje klaar mee
Laatst bijgewerkt door mamabird op 02-03-21 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 10:13

upendo schreef:

[ [url=m/bE2snN.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3 <3 Veel succes samen!