@future_vet, fijn dat het beter gaat, hopelijk gaat het herstel goed.
Wanneer gaat Nacho in training?
@Fillis nog bedankt voor je uitleg, het klinkt interessant en ik ga er binnenkort eens goed voor zitten.
@Esther, wat voor zadel ben je naar op zoek?
Hopelijk zit er wat tussen bij de zadelmaker. Deze week, of is het volgende week?
@Laura fijn dat het gelukt is bij de hoefsmid! Merk je aan de longe ofzo al dat ze anders beweegt? Wat houdt het bodywerken in?
@kimvicious ik neem aan dat slidingplates voor western zijn? Wanneer gebruik je die, ik neem aan dat je nog geen (geplande

@monte_cristo, ziet er echt niet uit alsof Nino daar voor het eerst met bijzet loopt, netjes hoor!
@loveslimpie leuk om met meerdere paarden bezig te zijn.
@Nobel, wat naar dat je dochter is gevallen, hopelijk valt het inmiddels weer mee? En wat een pech zeg, twee keer corona,ppppfttt
@stitchlover, heerlijk zo'n bosritje! Kun je vanuit stal gelijk het bos in of moet je eerst nog langs de weg ofzo?
@Fillis, herkenbaar dat geen foto's kunnen maken hahha. Fijn dat er al wat commando's in zitten, dat scheelt al een boel. De rest komt dan vast ook gauw.
@Activeme (zat steeds te denken hoe ik je boktnaam uitspreek haha, ik zei in mijn hoofd steeds [actief-em] omdat ik de letters blijkbaar verkeerd om las, tot ik net bedacht dat het waarschijnlijk op z'n Engels is hahaha

En galopje ziet er ook netjes uit!