@future_vet, fijn dat het beter gaat, hopelijk gaat het herstel goed.
Wanneer gaat Nacho in training?
@Fillis nog bedankt voor je uitleg, het klinkt interessant en ik ga er binnenkort eens goed voor zitten.
@Esther, wat voor zadel ben je naar op zoek?
Hopelijk zit er wat tussen bij de zadelmaker. Deze week, of is het volgende week?
@Laura fijn dat het gelukt is bij de hoefsmid! Merk je aan de longe ofzo al dat ze anders beweegt? Wat houdt het bodywerken in?
@kimvicious ik neem aan dat slidingplates voor western zijn? Wanneer gebruik je die, ik neem aan dat je nog geen (geplande
) slidings maakt met Bo?@monte_cristo, ziet er echt niet uit alsof Nino daar voor het eerst met bijzet loopt, netjes hoor!
@loveslimpie leuk om met meerdere paarden bezig te zijn.
@Nobel, wat naar dat je dochter is gevallen, hopelijk valt het inmiddels weer mee? En wat een pech zeg, twee keer corona,ppppfttt
@stitchlover, heerlijk zo'n bosritje! Kun je vanuit stal gelijk het bos in of moet je eerst nog langs de weg ofzo?
@Fillis, herkenbaar dat geen foto's kunnen maken hahha. Fijn dat er al wat commando's in zitten, dat scheelt al een boel. De rest komt dan vast ook gauw.
@Activeme (zat steeds te denken hoe ik je boktnaam uitspreek haha, ik zei in mijn hoofd steeds [actief-em] omdat ik de letters blijkbaar verkeerd om las, tot ik net bedacht dat het waarschijnlijk op z'n Engels is hahaha
) dat doet hij echt braaf al zo met de balkjes! Hier een paar keer balkjes gebruikt aan de longe, eerst op verschillende plekken een losse balk en nu de laatste twee keer meerdere achter elkaar. Zo lollig hoe er dan soms een gekke hups of sprongetje tussendoor komt hahaha.En galopje ziet er ook netjes uit!