Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar wel met hoofdstel met bit eroverheen voor het geval van. Kom ik bij John thuis, Kabir helemaal blij dat ie Callas zag en gelukkig was het helemaal niets ernstigs, gewoon te lange hoeven en een stuk afgebroken dat omhoog was blijven staan. Dat kennen we waarschijnlijk allemaal wel eens, maar voor een leek is dat eng natuurlijk. Dus ik zeg, gras groeit, hoeven groeien, dus smid bellen. Ja maar ik deed het toch ook zelf, of ik dan Kabir niet kon doen. Ja tuurlijk kan ik dat, maar ik vond dat John het dan zelf maar moest doen.

dus dat ging netjes. Ze wordt wel gevoeliger op haar voorvoeten merk ik. Ik rijd nu al een tijdje, (sinds ze door die kuil aan de kletter ging en haar hoefschoenen weer vernield heeft) zonder bescherming in afwachting van de Megasus hoefschoenen. En alhoewel ik bermen rijd of kaal asfalt, merk ik toch dat individuele stenen zeerder doen dan toen ze net van de bescherming af kwam.
Madame was enorm geïrriteerd door de vliegen en dat leed wel erg af van het werk. Ik heb haar ook nog niet ingesprayed omdat het nog geen heet weer is geweest. Gelukkig blies de wind veel vliegen weg. Sturen op het bosalster ging niet zo lekker, maar oefeningen als zijwaarts dan weer wel. Dat heb ik al eerder zo ervaren, ik moet toch eens grondig gaan onderzoeken waarom dat nou zo is.
ervaring, ze is duidelijk geen kind van de wind.