Leuke foto Hillady. Ik wilde het rijden vandaag ook laten filmen maar mijn filmster kon niet. Achteraf niet zo erg want we hadden beide een beetje spierpijn, dus we hebben het op het gemak gedaan vandaag.
Straks het 2e schimmelpaard fotograferen voor mijn project.
Wat een gave foto's hierboven. mijn liefde voor schimmels gaat nooit meer over
Cabelz
Geplaatst: 08-05-15 14:33
Zitten weer super leuke foto's tussen zeg! Krijg meteen zin om naar het strand te gaan door jouw foto paljaslaura
Hier zondag voor de 2e x een rondje gesprongen in de B. Vorige keer was ik zo zenuwachtig dat ik er een beetje vergat aan te rijden maar dat ging dit keer gelukkig een stuk beter
Geweldige foto Repelsteel! Heerlijk Elke, wou dat wij weidegang hadden…. Succes alvast morgen!
Anoniem
Geplaatst: 09-05-15 12:45
Hij kwam even kijken hoe ik op stal stond Omdat de weides nog kort waren en hij van de tandarts op gras moest staan ( wissel probleem met gebit en daardoor te mager toen ik hem kocht) heb ik hem in de tuin op het gazon gezet
Cabelz
Geplaatst: 09-05-15 20:54
Haha was idd een Donald Duck foto. Heb hem alleen niet hoeven springen want was de laatste van de driesprong (die bij mij een dubbelsprong was) Prachtige foto Repelsteel hij staat idd echt te kijken wat je daar nou aan het doen bent
Hillady
Geplaatst: 09-05-15 23:41
Mooi dat het goed ging Cabelz! En hahaha Repelsteeltje, geweldig Jouw schimmel is nog zo mooi grijs he Elke...
Ponylief gooit haar springpower er weer in
Vientje
Geplaatst: 09-05-15 23:54
Paard in de gang Hilarische foto!
Ik had gisteren de hengstenhouder van de hengst waarmee mijn witbol geïnsemineerd gaat worden aan de telefoon, zegt de beste man heel trots "En gegarandeerd een donkerbruine!". Ik heb hem maar niet verteld dat mijn merrie een schimmel is en ik als het goed door haar genen nog 50% kans heb op een schimmel (leuk, zo'n kleurencalculator ), straks mag ik zijn hengst niet gebruiken ivm risico op schimmelveulen en einde smetteloos donkerbruine-veulens-trackrecord