Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marus schreef:Heftig Nicole, en wat zal de zoektocht ook moeilijk voor je zijn! Want je hebt afstand moeten doen van je droompaardje, en met dat beeld en gevoel is het natuurlijk zoeken naar een speld in een hooiberg......
Goos_Horses schreef:Meestal als je echt gaat zoeken vind je het paard niet.
Meestal moet je er inderdaad tegen aan lopen tijdens het vrijblijvende neuzen of via via staan vaak nog de meest leuke paarden te koop.
InekeN schreef:@ Fleur, ik dacht te lezen dat een paard 1000 of ten hóógste 1400/1500 euro mocht kosten?
Nu lees ik dat je 700 gespaard hebt (sowieso knap dat je spaart hoor!) en misschien nog iets (150) kunt lenen??
Of dat allemaal verstandig is laat ik aan jouw eigen oordeel over. Ik vraag alleen maar even aandacht voor de verkopers onder ons. Kijkers die tevoren al weten het paard niet te kunnen betalen ontvangen is op zijn zachts gezegd irritant. "Moeten eerst nog wat pups verkopen", "moeten eerst kinderbijslag ontvangen", "moet eerst 13e maand krijgen", we hebben hier alles al gehad. Echt niet leuk als je een halve dag aan de kijkers hebt gespendeerd. Dus: even doorsparen en een buffertje maken is misschien beter?
xchanel01 schreef:jeeetje wat vind ik dit een gave pony!
http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... JEXpUKiXas
vind het alleen altijd ontzettend krom als mensen in hun advertentie zetten geen telefonische prijsopgave..
en nicole, ik keek altijd met liefde naar de topic's van luca, waar wat knap dat je hem om die reden weg hebt gedaan, diepe respect! kan menige ruiter/mens nog wat van leren, ik hoop dat je snel een nieuwe topper vind!
Ramzi schreef:xchanel01 schreef:jeeetje wat vind ik dit een gave pony!
http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... JEXpUKiXas
vind het alleen altijd ontzettend krom als mensen in hun advertentie zetten geen telefonische prijsopgave..
en nicole, ik keek altijd met liefde naar de topic's van luca, waar wat knap dat je hem om die reden weg hebt gedaan, diepe respect! kan menige ruiter/mens nog wat van leren, ik hoop dat je snel een nieuwe topper vind!
Staat hier zowat naast. Een errruuug ruige pony.. Er stond eerst een prijsklasse bij en dat was niet onder de €10.000. En ik geef ze groot gelijk!
Kaja schreef:Selka schreef:Heb je nog leuke paarden gespot dan kaja??
Valt niet mee... Maar topic word er niet leuker op door al dat geklaag over penny gedrag![]()
Kaja schreef:Selka schreef:Heb je nog leuke paarden gespot dan kaja??
Valt niet mee... Maar topic word er niet leuker op door al dat geklaag over penny gedrag![]()
Wilawander schreef:Nicole met wie heb je contact? misschien kan ik ook wat voor je betekenen. Een goede vriend van ons fokt Duitse rijpony's en heeft goede contacten met meerdere hengstenhouders/fokkers van Duitse rijpony's hier in Duitsland.
Goos_Horses schreef:Kaja is niks penny aan, mensen proberen een mens en paard te behoeden voor een zeer grote fout!
Welzijn staat ondanks dat het topic daar niet over gaat naar mijn idee altijd nog voorop en geloof niet dat het paard zijn welzijn daar voorop gaat indien het aangekocht word.