Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heeft trouwens M gelopen en is nu 7 of wordt 8 misschien? schimmelruin, weet eigenlijk niet of hij er nu nog is.
JoannevZ schreef:Heb bericht van de dierenarts over die hengst. Het hoeft niets ernstigs te zijn. Kan door de groei komen, maar daar kom je pas naar een paar jaar achter. Foto's had volgens haar niet veel zin. Dan heb je nog geen garantie dat het goed is. Er zit een tik in de gewrichten die er eigenlijk niet hoort te zitten.
Baal nu verschrikkelijk. Het is echt een heel tof paardje. Een paardje waar ik mezelf wel mee aan het werk zie gaan. Maar wil geen risico lopen. Zodadelijk heb ik 2 mankepoten waar ik niets mee kan
JoannevZ schreef:Heb bericht van de dierenarts over die hengst. Het hoeft niets ernstigs te zijn. Kan door de groei komen, maar daar kom je pas naar een paar jaar achter. Foto's had volgens haar niet veel zin. Dan heb je nog geen garantie dat het goed is. Er zit een tik in de gewrichten die er eigenlijk niet hoort te zitten.
Baal nu verschrikkelijk. Het is echt een heel tof paardje. Een paardje waar ik mezelf wel mee aan het werk zie gaan. Maar wil geen risico lopen. Zodadelijk heb ik 2 mankepoten waar ik niets mee kan
ambre schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ik heb gisteren mijn Z2 poown verkocht en ben op zoek naar iets anders.
Ga dit weekend al bij wat paarden kijken samen met een vriendin die ook een paard zoekt.
Ik zoek een kleintje,zadelmak,max 6 jaar,liefst al eens gekeurd en max 6000 euro voor de dressuur.
R_ali_R schreef:Seasons schreef:Voor die leuke meelezer, zoek een leven en bemoei met je eigen zaken.(Andere meelezers, heb het niet tegen jullie!)
De Burger Stable hebben inderdaad leuke. Elwood is zo leuk!
die is inderdaad leuk maar aan de kleine kant.
ik vind zelf diego en exprezo wel leuk
echt een geweldig paard. Burgers is een hele eerlijke goede stal met fijne paarden zeker een aanrader om langs te gaan als je iets ziet wat je bevalt
echt een geweldig paard. Burgers is een hele eerlijke goede stal met fijne paarden zeker een aanrader om langs te gaan als je iets ziet wat je bevalt[/quote]