Heb ik zeker wat aan, dank je! Vind de eerste wel echt te licht, ik moet echt donkerbruin lakleer hebben, beetje zoals de Lipica's hierboven. Overigens ook heeeeel erg gaaf EN mooi prijsje! Zit dan overigens wel te denken aan pololaarzen, dus DIT KEER met zo min mogelijk poespas eraan
Ik wil binnen nu en 2 a 3 maanden Königs aanlaten meten wil met veter tot bovenaan met polo gesp maar zit nog beetje aan twijfelen wat voor haakjes (zit met mijn zadel heb korte pootjes) verder zit ik aan twijfelen lak helemaal of niet of wel of niet.. aahhh zoveel keuze
Mijn laarzen zaten dus ook niet bij de grote levering. 3 keer blij gemaakt met een dooie mus. Ben er serieus over aan het denken om m'n laarzen af te bestellen, al is het alleen om hen de inkomsten niet te gunnen. Ben zo pissig
pfff anne ik snap zeker dat je pissig bent! En nu.. hoelang moet je nu nog gaan wachten dan ?!
BrankaZ
Geplaatst: 18-07-12 16:18
Denk dat je alleen jezelf daar mee hebt. Volgens mij hebben heel veel fabrieken vakantie in deze periode en Divoza levert liever laarzen dan dat ze klanten laten wachten. Zelf afgelopen zaterdag Petrie Athene besteld. Gewoon zwart en ik paste in een standaard maat. Helaas niet standaard op voorraad en de fabriek is dicht. Dus zal nog wel even geduld moeten hebben.
Divoza gaat nu in het Petriesysteem kijken of ze al gemaakt zijn of dat ze nog gemaakt moeten worden, dan bellen ze me terug en kan ik beslissen of ik de bestelling al heb.
Ik vind het gewoon te bizar voor woorden dat ik de hoofdprijs betaal en de laarzen nieteens binnen de afgesproken tijd geleverd kunnen worden. De laarzen heb ik niet hard nodig, ik rij de komende maanden toch geen wedstrijden, dan maar met Jodhpurs, scheelt me weer een bak met geld..
Ik ben voor over een tijdje ook opzoek naar nieuwe wedstrijdlaarzen, weten jullie welke merken laarzen heeft die mooi strak om de enkel zitten? Want ik vind dat persoonlijk veel mooier dan van die rechte dressuurlaarzen.
ladyisabelle
Geplaatst: 18-07-12 16:48
Anne. schreef:
8-9 weken geloof ik. Net een telefoontje terug gehad. Petrie had mijn laarzen nog nieteens in productie..
Mijne waren met 7 weken dus al klaar maar verkeerd gemaakt, ga 6 augustus ook meteen bellen om te vragen wat ze nu gaan doen...
_Anneruth
Geplaatst: 18-07-12 16:50
@Appelmoes: Petrie heeft meerdere mooie modellen die nauw om de enkels sluit. Je mag wel een keer langskomen bij Paard & Laars (lees ook net dat je een dorpsgenootje bent, grappig!)
Hoi Loes, mag ik vragen of jij zoveel ruimte bij je kuit nodig hebt? Het ziet eruit alsof er een hele dikke kuit is gesneden, maar dat je die ruimte helemaal leeg hebt zitten, maar mss ligt dat aan de foto? Ik vraag het omdat ze dat met mijn laarzen hadden gedaan bij lipica en ik vind dat persoonlijk niet mooi, maakt je benen veel grover dan ze zijn.