Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eerst wekelijks en ponykampen in de vakantie, op mijn 20e 2 jaar niet, maar wel wekelijks helpen bij kinderlessen. Maar ik begon het rijden te missen en sindsdien weer elke week gaan rijden. En nu, sinds een jaar een eigen paard! (ben inmiddels 31)
Nou blij dat ik was! Nu ben ik inmiddels 15 en ik heb op het moment 2 IJslanders en een mini-appaloosa
Tot me 15e gereden, toen gestopt en ben nu net weer een aantal maandjes begonnen, want het bleeeeeff kriebelen!
ohja en ik heb eind 2011 mn eerste pony in gereden. vorig jaar april kreeg ik een Welsh mountain sectie A ze is een heel mooi beestje maar wel aan de kleine kant ik heb er toen meteen Beleerd, ingereden & Doorgereden ! ze was echt een pony met een eigen wil haha nog steeds eigelijk maar bij mij niet meer
, maar omdat ze natuurlijk aan de kleine kant was heb ik haar weg moeten doen in maart dit jaar.. ik mis haar enorm maar er zat niks anders op.. ze heeft wel een goed huisje