Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Of ik nou wel of geen reactie krijg ik betaal mooi niet dat geld waarvan die brief al 2 maanden hier ligt
bleumoon schreef:ik heb nu wel een leesbevestiging ontvangen maar verder niks...
is echt geen stijl daar.
Ik heb dinsdag 1 juni van u een leesbevestiging ontvangen
Mijn onderstaand bericht is dus ontvangen door jullie.
Ik ga er dan ook vanuit dat de mail verwerkt is en mijn abonnement stopt,
Graag zou ik hier via mail een tegenbericht van ontvangen
MVG
Evelyne Geomini

Maar niet over het feit dat er nooit is geantwoord op mijn onaangetekende brief. Citaat:Beste heer, mevrouw,
Op 06-09 jl. hebben we in Radar aandacht besteed aan Toptijdschriften. In het item vertelde de woordvoerster van de Consumentenbond dat zij afspraken met deze uitgever hebben gemaakt.
Deze afspraken moeten ertoe leiden dat de klachten van de abonnees binnen 4 weken nadat ze bij de uitgever zijn binnengekomen, zijn opgelost.
De Consumentenbond stuurt de klachten die zij heeft ontvangen door naar de uitgever en heeft aangeboden dit ook voor de klachten die via Radar zijn binnengekomen te doen.
U had een klacht ingestuurd voor de uitzending of u heeft dit naar aanleiding van Radar gedaan.
Graag wil ik uw klacht doorsturen. Ik stuur uw gegevens echter niet zomaar door. Ik vraag u daarom toestemming dit door te zenden.
U kunt uiteraard uw klacht ook zelf invoeren op de site van de Consumentenbond op het volgende mailadres: www.consumentenbond.nl/toptijdschriften.