aparte, bijzondere laarzen, wie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MilleniumK

Re: aparte, bijzondere laarzen, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:44

Ja :))

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 21:51

of langer, vriendin van mij heeft ze 3 april besteld en krijgt ze tegelijk met mij, na de lipica vakantie(er zat een vlekje op de neus van de laars) en ik heb ze mei besteld maar iemand zei als je ze bij lipica zelf aan liet meten je maar ong. 10 weken hoft te wachten.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:24

Ik vind het zo apart dat je zolang moet wachten daar, denk dat je daar echt klanten mee verliest (ik heb in ieder geval voor Derby gekozen, terwijl ik in eerste instantie voor Lipica wilde gaan).
Wat zou het probleem daar zijn? Te weinig personeel ofzo?

Armanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:31

Capriootje schreef:
http://www.petrie.nl/fotoalbum/gallerie ... 205751.jpg

Vind die champagnekleurige wel heeel apart!
Of ik ze zelf zou aantrekken weet ik niet.. :+

die heb ik, alleen dan in het zwart. Ze zijn echt heel soepel, alleen die van mij zijn niet zo goed op maat gemaakt!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:31

Voor mij hetzelfde verhaal. Ik verkoos voor mijn aparte laarzen toch (de snelle levering van) derby boven (de goedkopere) lipica's.

Ik lees altijd het lipica-topic hier op bokt mee, iedereen zit zó lang op die laarzen te wachten. Volgens mij mag je geluk hebben als je ze na die, wat was het nou 15?, weken hebt.
Echt zonde, want het concept an sich is wel erg aantrekkelijk. Zo op maat gemaakt en met zeer veel keuze, kleuren, opties etc. En daarbij niet eens zo duur.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:34

Ik vind de kwaliteit van lipica ook achteruit hollen. Wil echt niet nog een keer zo lang wachten op laarzen waarbij de prijs kwaliteitsverhouding ook niet meer klopt sinds de giga prijsstijging... 15 euro voor spoorbandjes...
Morgen ga ik kijken voor petrie's! Dezelfde als die van melanie :o

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:38

Met de kwaliteit van lipica's heb ik dan weer niet echt ervaring, daar kan ik verder ook niet over oordelen.
Ik heb enkel een tweedehands paar, heerlijk om mee crosstrainingen en buitenritten te doen, zonder bang te hoeven zijn dat mijn mooie wedstrijdlaarzen vies worden. Die kan ik nu mooi houden voor de wedstrijden zelf :))

Die zijn ook erg mooi! Ook bruine?

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 22:51

Ja precies hetzelfde, en dan als trainingslaars want ik rij in grijs/zwart wedstrijd. Die laarzen staan ook in dit topic. Die krengen zitten nu nog voor geen meter. Te hoog en te strak en krijg er zere enkels van. Mijn bruine laarzen staan in het lipica topic, zwaar toegetakeld zonder er ooit iets geks mee te hebben gedaan.

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 23:32

Ja dat is ook echt het gene wat me tegen houdt. Ik begrijp ook niet waarom ze zulke lange levertijden geven..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 09:34

x_Elise schreef:
Ik vind de kwaliteit van lipica ook achteruit hollen. Wil echt niet nog een keer zo lang wachten op laarzen waarbij de prijs kwaliteitsverhouding ook niet meer klopt sinds de giga prijsstijging... 15 euro voor spoorbandjes...
Morgen ga ik kijken voor petrie's! Dezelfde als die van melanie :o

~~}> Naaper! *geintje :D *

Ze zitten iig erg lekker, geen blaren door zachte voetstuk en lekker soepel. Heb ze ook nog maar pakweg 4 keer aangehad, staan netjes in de hoes voor wedstrijden weer :)

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:52

Hahaha had je me maar niet terug moeten pben :D haha

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:53

Achja, de kans dat we elkaar op wedstrijd tegenkomen is erg klein _O-

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:55

En de kans dat ik ze op wedstrijd überhaupt aan zou doen is nog kleiner :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 10:59

_O- Ach ze zijn gewoon mooi :9

Marisjuuuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 12:48

Ik moest wachten tot naar de vakantie vertelden ze mij, September zijn ze klaar... hoop zo dat dit het geval is, de weken zijn wel voorbij gevlogen trouwens..
Ga nog een weekje naar Chersonissos tot 22 augustus en dan is het al bijna September.. :D!

het lijkt best wel lang 14 weken wachten, maar ik vindt het persoonlijk eigenlijk reuze mee vallen..

Een vriendin van mij heeft ook laarzen besteld bij hun, was kuitmaat niet helemaal goed.. scheelde 2 cm ze kreeg m niet dicht.. heeft 2 week gewacht en waren er toen netjes weer.. Wel verteldde ze me op concours dat ze ze niet aan had omdat ze haar hele voeten al open had liggen?! :x ....
Ze heeft het moden Hurlingham, met de rits voor en gespje er over.. Dit model krijg ik ook, mensen met ervaring met dit model:O?

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 13:21

Ik heb ook dat model en ik vind het rot dingen :o

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 13:25

Ow vertel nu ben ik wel nieuwschierig,

Ik wil ze namelijk ook gaan bestellen, mijn andere passen niet meer en zijn echt op.

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 13:32

Mijn ervaring staat ook in dit topic dus met een beetje zoekwerk kom je het vanzelf tegen :)

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 13:35

Ow sorry, heb het idd gevonden ;)

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 17:35

gaat over lipica's

ik heb ook hulingham met rits maar geen problemen gehad zaten gelijk lekker, wel heb ik ze nu wat in laten nemen op de kuit ben namelijk wat afgevallen

heb ook ebsoms die zaten ook gelijk goed.

alleen me jophers met rits voor heb ik wat inloop blaren gehad maar ook die waren zo weg.

me jophers met rits en veter zaten ook meteen erg fijn.

en me outdoors waren wat krap bij me tenen, maar na een bredere leest erin gehad te hebben zitten die laarzen ook fijn.

tevens leven alle laarzen en schoenen nog er zitten er zelf bij die al dik 5 jaar oud zijn, heb zu hurlinghams met even in bestelling staan. geen idee hoe lang al maar hoor vanzelf wel wanneer ze klaar zijn.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 07:12

ik heb ook hurlinghams besteld,ik ben erg benieuwd hoe ze gaan bevallen. is het echt zo dat de levertijd korter is als je bij lipica zelf besteld(dan heb ik het niet over een weekje ofzo)

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 08:34

nee, bijna alles wordt op datum afgewerkt, soms is er weleens een laars tussen die wat langer tijd nodig heeft i.v.m leer wat niet op voorraad is ofzo. of als je laars geleverd is en er is iets niet goed moet je bij de dealer hem laten opsturen, terwijl dat dat bij lipica zelf niet hoeft en soms terplekke opgerekt kan worden b.v. dat kan weleens schelen, maar niet het maken van de laars.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 10:34

Ligt maar net aan je dealer toch? Sommige dealers sturen alle bestellingen meteen door en andere wachten tot ze er een paar hebben. en sturen de bestellingen dus later door

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 10:48

Ik vond de lipica laarzen idd ook erg interessant, maar heb ook door de lange levertijd nu andere laarzen gekocht. (derby)

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:54

lovey_ou schreef:
Ligt maar net aan je dealer toch? Sommige dealers sturen alle bestellingen meteen door en andere wachten tot ze er een paar hebben. en sturen de bestellingen dus later door

dat gebeurt inderdaad nogal eens en dan klopt de bestel datum niet, althans wat jij dnekt dat de betseldatum is.