Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimberley77 schreef:Aah daar is ze, eindelijk, haha, nu komt er vast wel een slotje, haha.
Ludora schreef:Kimberley77 schreef:Aah daar is ze, eindelijk, haha, nu komt er vast wel een slotje, haha.
Nou niet altijd !!!
Slimmerik heeft er een hobby van gemaakt om alles tot op de bodem uit te zoeken, en ze is er nog best goed ik ook, dus ik zeg welkom !!!
Alhoewel ik zie dat ze momenteel op een roze wolk aan het zweven is![]()
neveragain schreef:het is niet opgelost met opruimen van het bloed en het plaatsen van hekken, dat te denken is pas naïef
Anoniem schreef:Weten jullie wat ik denk? Dat neveragain óf het zelf heeft gedaan en nu aan het spelen is of ze ontschuldig is door te 'waarschuwen' voor een brand, óf dat ze weet dat iemand iets van plan is en écht wil waarschuwen.
neveragain schreef:het is niet opgelost met opruimen van het bloed en het plaatsen van hekken, dat te denken is pas naïef
Celia schreef:Maar niemand kan neveragain zijn persoonlijke gegevens achterhalen hé... (of je zou al ver moeten zoeken)
Ludora schreef:Mss wel, maar een waarschuwing voor wat ?? Zeg nu zelf er is voor de TS en teuntje geen touw aan vast te knopen !!!
Wat wil ze nou !?!?!?!?
Cayusejuhh schreef:gekke wijzen
Celia schreef:Dit alles kan een waarschuwing zijn van neveragain, maar je kan nu toch niet zomaar uitzoeken wie het is? Want kan even goed een onschuldige zijn die hier gewoon de boel op stelten wil zetten ofzo?
Quellian schreef:Ludora schreef:Mss wel, maar een waarschuwing voor wat ?? Zeg nu zelf er is voor de TS en teuntje geen touw aan vast te knopen !!!
Wat wil ze nou !?!?!?!?
Ik geloof dat ik al duidelijk heb gezegd hoe ik denk over de dingen die neveragain hier nu aan het doen is. Zoals ik al eerder zei, heb ook ik dingen doorgekregen, wat ik zonet met TS besproken heb. Een brand in de toekomst zegt MIJ iig niets, maar wie ben ik?