ik heb nog steeds (al ruim een half jaar) halsters van de lidle, ze doen het nog steeds prima, ze gingen langer mee dan de harry's horse halsters van 30 euro toendertijd
Die folder van die ballen kregen we maandag of dinsdag al binnen. Maar als ze ze hebben ga ik er zeker eentje kopen. Mijn shetlander moet altijd tegen van alles aantrappen en alles aanraken, dus denk dat die hem wel ziet zitten. Ga hem ook uitproberen bij mijn haf, als er meerdere zijn die hem wel zien zitten kunnen we er nog mee paardenvoetballen.
Ik ga zelf ook kijken voor die bal.. wellicht iets voor mijn slopende jaarling.. Alle drinkbakken zijn al gesloopt op de wei.. dus dan kan ze zichzelf bezig houden
Ik heb 'm gisteren ook gehaald, een knalroze heb ik was de laatste die er lag (vrouwtje voor me aan de kassa; "ooow lagen ze er nog wel?" ), heb goed moeten zoeken.. van het weekend is kijken wat mijn sloopjaarling ervan vindt
Heb er net ook eentje gekocht. Ze hadden er nog drie; een roze, een blauwe en een mintgroene. Heb de blauwe gekocht en ga hem van het weekend laten keuren