0000 schreef:Tita, wat ontzettend vervelend. Om eerlijk te zijn de eerste gedachte die in mij op kwam, heb je weleens ECVM foto's laten maken? De combi lief en zachtaardig aan de hand met extreem snelle reacties onder het zadel, plus het feit dat ze dus ook schrikt wanneer ze gewoon superfijn aan het werk is, doet bij mij toch wat alarm bellen rinkelen...pijnscheuten, met name vanuit zenuwpijn, kunnen echt heel erg op schrikreacties lijken, plus dat na verloop van tijd het paard ook de link gaat leggen dat het plotseling bewegen pijn kan doen waardoor ze juist kijkeriger worden...excuus voor het compleet of topic maar stel het ligt gewoon al die tijd helemaal niet aan jou...dan loop jij met een onzekerheid die eigenlijk helemaal van buitenaf komt, dat is ook zonde.
Geeft niet hoor offtopic kunnen we ook van leren
Nee ECVM is echt iets van de laatste tijd, ze is destijds wel gekeurd met extra foto’s op nek en hals en rug ivm neerwaartse bouw, maar in 2011 was ECVM nog niet ten sprake iig niet bekend bij mij.
Ze is al zo vanaf haar 3e bij mij en nu 16. Ik heb ook nog nooit zo’n blij paard gezien altijd vrolijk maar is dit niet gewoon jezelf op kosten jagen.
Ik zie namelijk geen verband, elk paard kan schrikken en onze bak ligt aan de weg en die muts bekijkt alles hardlopers, fietsers buurman op het land en dan ziet je ineens een rollator….ooooo hoe durf je in de buurt te komen
Hond, kat, merel alles in de bak en opeens de fazant hoe durft ie…..
Zijn er meer mensen die denken dat ze ECVM zou hebben?
Weet niet of er altijd medisch probleem moet zijn. Ik heb tot nu toe gaan aanwijzingen gekregen om met dit paard verder te kijken. Geen problemen met longe, grondwerk, springen. Alleen kijkerig, cross is er ook gedaan onder andere ruiter .. ook kijkerig maar die ruiter vindt dat leuk en rijdt door, en rijdt haar er doorheen
Roxanne wat een mooi paard zeg, ik vind fokken ook niet altijd leuk voor een paard heb idee dat een recreatie paard meer lol en liefde kan ontvangen.
Ik zou haar nu als fokmerrie verkopen maar proberen dat mensen er wel mee gaan rijden.
Ik zelf zou bv afhaken en denken door mijn ervaring dat is vast een schrik paard, kapot paard of onbetrouwbaar paard.
Maar wat een mooi sprekend paard en zachte uitstraling zonde van de verkoop
Kweet niet of ECVM het zou zijn.