Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDDara schreef:IngeK Maar het belangrijkste. Hoe was hij er onder? Was hij er zelf van geschrokken of was het daarna weer opstappen en weg rijden?
DDDara schreef:3heathcliff5 Wat goed dat je ook weer een stapje verder bent gekomen. Ik denk dat bij mij het recht op zitten niet het probleem wordt ook mijn been er over gooien niet dat durf ik opzich prima. Maar ik heb geen idee wat hij gaat doen als hij besluit te gaan lopen wat die regelmatig besluit..... Wordt het dan gewoon relaxt stappen of gaat het steeds harder...... dat vraag ik me af. Nu heb ik het geluk dat mijn longeerrondje 14 meter is en hij daar met zijn 1,72 niet makkelijk in kan galopperen. Dus heel hard zullen we denk ik niet gaanmaar ja het blijft een punt waar je gewoon niet zeker weet wat de reactie zal zijn tot je het hebt.
julya schreef:Is er al een 2025 topic? Ik ga mijn merrie waarschijnlijk deze maand van de opfok halen! Dan kan ze het weide seizoen even in een gemengde kudde nog even door groeien en alvast wat grondwerk gaan oppakken, en dan is ze helemaal klaar om te starten volgend jaar