Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreamboy schreef:different1 schreef:Wat een wending, wat ontzettend fijn dat er een eind aan je zoektocht is gekomen met deze heerlijke uitkomst!
Ik vroeg me alleen wel af, of Misterio het enige paard van deze Hans was?
En of er dus niet nog meer paarden rond kunnen lopen...
Ik zou zeggen ga zoeken wie weet heb je ook kans op een gratis paard
different1 schreef:Dreamboy schreef:
Wat een reactie![]()
Voor hetzelfde geld had Misterio een maatje welke nu ook rondzwerft, en we weten allemaal hoe Misterio eruit zag, dat gun je toch geen enkel ander paard?
Dreamboy schreef:different1 schreef:Wat een wending, wat ontzettend fijn dat er een eind aan je zoektocht is gekomen met deze heerlijke uitkomst!
Ik vroeg me alleen wel af, of Misterio het enige paard van deze Hans was?
En of er dus niet nog meer paarden rond kunnen lopen...
Dreamboy schreef:Ik zie het probleem niet zo. Duitsland is heel groot en een groot deel van de mannen heet Bernd of Hans. Er wordt geen woonplaats genoemd en ook geen achternaam. En wie zegt ons dat dit de echte namen zijn? Dat weet alleen TS. Je kunt ook overal een probleem van maken en wat Daan13 zegt, het is nooit goed.
Avalanche schreef:Toch is dat wel interessant in het kader van equine asthma en gedrag van het paardhet helpt soms om de oplossing te vinden.
Femke_Tweety schreef:Ik heb een poosje zitten nadenken of ik dit wel of niet zou gaan posten
Ik doe het toch, met risico dat het niet gewaardeerd wordt.
Dat is dan maar zo.
Aan iedereen in dit topic, maar specifiek aan TS,
Ik vraag me af of het ethisch gezien correct is om zoveel informatie over de eigenaar te geven.
We weten inmiddels best veel. Over zijn naam, regio waar hij gewoond heeft, ziekte. Sinds wanneer hij een bepaald paard had, waarvan we de naam inmiddels kennen.
Ik denk dat het avg technisch èn moreel langzaamaan netter wordt om níet te veel van dat soort informatie meer te delen.
Ik snap dat het interessant is. Dat iedereen alles wil weten.
Maar het gaat nu niet meer alleen om een paard (voor wie het 0 uitmaakt dat informatie bekend wordt)
Maar ook om een (ziek) mens en diens familie.
En die rechten op anonimiteit en privacy beginnen wat mij betreft wel erg mee te wegen inmiddels.
Dreamboy schreef:Avalanche schreef:Toch is dat wel interessant in het kader van equine asthma en gedrag van het paardhet helpt soms om de oplossing te vinden.
Klopt, maar de enige die dit hoeft te weten is TS. En dan is het aan haar of zij dit wel of niet met ons wil delen.
Dreamboy schreef:Avalanche schreef:Toch is dat wel interessant in het kader van equine asthma en gedrag van het paardhet helpt soms om de oplossing te vinden.
Klopt, maar de enige die dit hoeft te weten is TS. En dan is het aan haar of zij dit wel of niet met ons wil delen.
pillow schreef:sasja0705 schreef:Ben wel benieuwd hoe zijn stalling was, eigen beheer of manege of boer of wat dan ook
En waarom is dat nou belangrijk,wat doet dat er toe. Het dier is daar weg en nu bij TS. Alle ins en outs over zijn verleden hoef jij niet te weten.