Harmonie in chaos vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-22 12:59

Hahahahhaa die reactie naar je man _O- _O- _O-

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-22 00:40

pmarena schreef:
Als hij gaat zuchten, het kan altijd erger..... ik sta vogelnestjes bij te knippen :o .....
sinds een zwaluwtje zichzelf opgehangen heeft aan 1 van de staartharen die ze verwerkt hadden in het nestje :(:)

_O-

Het goede nieuws is dat Skippy duidelijk sneller en sterker wordt en zijn vleugels aan het leren gebruiken is.
Het slechte nieuws is dat ie geen zin voor zelfbehoud heeft en ik nu dus een soort tent heb moeten bouwen voor hem. :roll: anders kon ik de paarden niet binnen halen zonder dat ie geplet werd. :x
Hij had, en gaf, daar een mening over trouwens.

Vandaag op les geweest en Chris was oprecht heerlijk positief over Sam. Zowel dat hij goed uit zag als dat hij verbeterd was technisch. <3 Hij vroeg zelfs wat ik hem nu voerde omdat ie zo fit en soepel was. Sam zette ook echt zijn beste beentje voor, zelfs de kwart pirouette lukte bij de tweede poging. Hij moest een kwart pirouette doen en dan een eenvoudige wissel op de middellijn (dat is een soort wacht oefening voor Sam.) De eerste poging had ie schijt aan wachten en sprong ie een vliegende want sinds hij die kent is ie van mening dat dat het antwoord is op elke vraag. :+ élk baasje wordt toch blij van vliegende wissels? :+ even op de volte wat laten zakken dat hij weer tot rust kwam en opnieuw geprobeerd en toen lette hij wel op en kreeg ik een eenvoudige wissel, toen snapte ie ‘m en gingen ze zowel links als rechtsom goed ook al vertrokken we niet altijd helemaal van de Lange zijde en kwamen we niet altijd op de middellijn uit, het idee was er en dat is voor nu goed genoeg voor Chris. (Als de een oefening twee keer hetzelfde rijden met hem in 1 les gaat ie vooruit denken dus Chris is blij dat ik vrij snel creatiever word door hem genoeg verandering te geven dat ik niet hoef te vechten en hij toch snapt dat hij op de hulp moet wachten. :j (les bij Chris houdt in dat je veel vrijheid hebt kwa hoe je de oefeningen rijdt, hij stuurt alleen bij)

:+: Chris moest wel weer even wennen aan hoe snel Sam over zijn toeren is. _O- Hij vond Sam erg goed en soepel uit zien. Maar ik kreeg ook een compliment nadat mijn man me een koekje van eigen deeg gaf (alleen wist Chris dat niet dus die verdedigde me meteen. _O- ) Hij zei dat ik goed op hem in speel... Chris zelf heeft blijkbaar nog maar weinig paarden gezien die zó gevoelig zijn en toch krijgen we hem ontspannen en vinden we de balans bij de aanspanning. <3 Ik word soms best onzeker van Sam ondanks dat ik gek van hem ben dus het is ergens geruststellend wanneer Chris zegt dat Sam een paard is dat heus heel erg zijn best wil doen maar ook heel veel management nodig heeft om niet over te koken.

Hij vroeg wie jury was zondag en trok meteen een gezicht. _O-
Ik ben niet de enige die niet zo’n fan is van deze jury. Mede omdat hij me letterlijk gezegd heeft dat een pony in zijn mening niet tussen de paarden hoort. :+
Het voordeel is dat ik 2e starter ben. Normaal is dat een nadeel maar bij deze jury niet, dan heeft hij de grote paarden nog niet gezien en jureert hij veelal eerlijker...

We reden een middellijn en toen zei Chris: ‘zó wil ik dat je die proef rijdt zondag. Met een attitude van ‘hier zijn we, kijk naar ons. Niet jezelf verstoppen. Jullie zijn een mooie combinatie en verdienen gezien te worden.’

En dat is wat Chris zo’n geweldige trainer maakt. Hij snapt en respecteert élk paard maar ook hun ruiters... Hij weet dat ik me liever klein maak en verstop maar ipv me daarop te wijzen zet ie me op voor succes, zodat ik ga genieten en zodra ik mijn onzekerheid vergeet bevestigd ie dat op een positieve manier. <3

Ik ver*** een overgang door twijfel. Dus ik reed hem opnieuw en Chris telde mee en zei ‘nu’ waarop ik puur op vertrouwen mijn hulp geef en een goede galop stap reed. Dán zegt ie ‘zó doe je dat, duidelijk zijn zodat hij weet wat je wil. Dan maakt hij ze perfect.’ Geen woord over de mislukte omdat ik twijfelde over het juiste moment. Gewoon meetellen, helpen en bevestigen... hij weet dat ik perfectionistisch ben dus ook dat ik die overgang opnieuw zou doen... en dan zorgt hij dat die goed gaat en benoemd ie wat ik goed deed ipv me te wijzen op fouten. Hij weet nl ook dat ik mezelf harder aan pak mentaal als ik zo iets doe dan eender wie...

Heb nog nooit een trainer gehad die op die manier met me om ging... Zelfs als lessen beroerd gaan slaagt hij er in me met een goed gevoel naar huis te laten gaan... Vandaag zelfs zitten lachen met de stagiair die ik eigenlijk voor geen haar vertrouw maar mijn zenuwen waren ontspannen... mijn hoofd was leeg...

En zondag... Ook al gaat het mis. Dan weet ik dat Chris een manier gaat vinden om me mentaal klaar te hebben voor de volgende... durven rijden.... Trots durven zijn en ‘eisen’ dat ze ons zien. :j dat us het voornemen. Sam is klaar. Ik ben klaar. Dat bewezen we vandaag.

We waren te vroeg maar de klant voor me had afgebeld dus de hebben anderhalf uur les gehad (Met stappauzes natuurlijk.)
Sam kon het makkelijk aan en zelfs mijn lijf deed het goed. We zijn klaar... we hebben een plan van aanpak voor het losrijden én voor de proef. Niet stappen vlak voor de proef want dan is ie weer knetterheet. Dus tien minuten voor de proef lang en laag draven en galopperen en op pakken bij het ring verkennen.. Wat binnen mijn controle ligt is uitgedacht. En mijn hoofd doet het altijd beter met een plan van aanpak ook al wijk ik er van af indien nodig.

Mijn man had Sam opgezadeld in de Camion (Sam’s 1e keer.) en ik maakte me intussen klaar. Toen ik hem ging over nemen heb ik een seconde gewoon genoten.... Sam kon zó een boekje in... rustig maar nieuwsgierig er oortjes naar voren. Gewoon stilstaand in de vrachtwagen wachtend tot hij mee mocht... zo prachtig... dat vertrouwen en die rust in zijn blik... <3 Hij is zó knap... :+:

Joy was een verzopen kat, dus ik ga foto’s maken als ie wat droger is.... Hij was echt niet in de mood zeg maar. _O-

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 07:43

Ik kan nu al niet wachten op je wedstrijd verslag :):)

Wat een heerlijke vent die Chris,een topper. Is hij er Zondag ook bij?

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 08:14

Wat schrijf je dit heerlijk, ik geniet van je verhalen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 09:31

Nou dat klinkt als de perfecte voorbereiding en instelling zo +:)+

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 11:04

Mooi geschreven weer! Klinkt als een hele fijne training met een nóg fijnere trainer! Wat heerlijk zeg! Heel veel succes zondag! Geniet ervan!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 12:38

Aan de voorbereiding zal het niet liggen; zowel niet die van jezelf als die met Chris. Chris ken ik niet maar ik vind 'm nu al leuk.

Veel plezier en succes zondag!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 13:38

Succes morgen! We zijn er nu 2 weekjes niet… als het lukt ben ik er daarna weer bij

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-22 14:12

Daan13 schreef:

Helaas niet. Hoopte daar wel een beetje op maar hij vroeg me om te laten weten hoe het gegaan was dus denk van niet. Nu in principe weet ik wat me te doen staat dus hoewel steun van Chris fijn is hoor ik het ook zonder te kunnen. Het zal toch een stukje afwachten zijn hoe Sam gaat reageren. Het kan zijn dat hij meteen loopt zoals "vanouds". Het kan ook zijn dat hij van mening is dat hij nog nooit op wedstrijd geweest is. _O-

Maflinger_S schreef:
Aan de voorbereiding zal het niet liggen; zowel niet die van jezelf als die met Chris. Chris ken ik niet maar ik vind 'm nu al leuk.

Chris is echt een geweldige trainer. Het is mijn eerste trainer waarvan ik oprecht hoop dat ik nog lang van hem mag leren en waarbij ik totaal geen nood voel om "elders te trainen". Daar is geen reden toe, als er een andere benadering nodig is dan hij normaal gebruikt dan zoekt hij samen met mij naar die benadering. Hij is alle lesgevers die ik al gehad heb in 1 en nog een beetje meer. Kan het echt niet anders omschrijven.

Hij gelooft even hard in Sam als in het GP paard dat in de les na ons kan komen. :+ Hij gelooft even veel in mijn vermogen tot rijden als in die ruiter van dat GP paard. Het maakt hem oprecht niks uit of je nu B rijdt met een shetlander of GP met een totilas. Hij past zich gewoon aan aan de noden van de combinatie die hij voor zich heeft en is oprecht overtuigd dat élke combinatie kan bereiken wat ie voor ogen heeft mits het werk gedaan wordt en het paard gerespecteerd wordt. Dat houdt in dat je zowel de sterke als de zwakke punten van je paard moet kennen en hij leert je gewoon echt om je dier zo te rijden dat die sterke punten dusdanig benadrukt worden dat de zwakkere geen belemmering meer zijn.

Ondanks dat Sam echt niet zo voordelig gebouwd is, is het ook altijd leuk als ie zegt dat Sam zo'n mooi dier is. :+: Sam is mijn kleine charmeur. :+: Als je dat koppie ziet en zijn manier van doen dan boeit het je niet dat ie een weke rug, een hoog kruis en een hertenhals heeft. :+ :))

Hij was gisteren ook oprecht verbaast toen ik toe gaf dat we te vroeg waren omdat ik nerveus was voor wat hij ging vinden van hoe Sam liep omdat ik zo lang geen les meer gehad had. _O- Hij deed teken dat we gewoon mochten komen ondanks dat we bijna een uur te vroeg waren en toen we binnen kwamen zei ie "zo jullie zijn vroeg!" en mijn man heel droog "iemand was nerveus en het was niet Sam voor één keer." _O-

Kay_Kim schreef:
Succes morgen! We zijn er nu 2 weekjes niet… als het lukt ben ik er daarna weer bij

Begrijpelijk. :j heb je de jury gezien die op de startlijst staat? :+ We worden meteen voor de wolven gegooid. _O-
Ik ken echt nog maar twee ruiters uit de niveau 2... De andere namen zeggen me niks. :=
Weet jij of het losrijden daar al verbeterd is tov een paar jaar geleden? (alsin; is die buitenbak inmiddels in orde gemaakt of is er zelfs meer plaats?) Want toen ik de beker van Limburg daar mee reed was er echt een punt dat er een soort collectieve opgave ontstond omdat iedereen elkaar in de weg zat omdat er gewoon niet genoeg oppervlakte was om elkaar te ontwijken. :+ Iedereen was aan het stappen en elke keer als je oogcontact maakte kwam er een "dit is geen doen zo.." _O-

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 14:24

Een blij gevoel hebben na de les is waar het om gaat. En dan maakt het niets uit dat het begin misschien niet zo lekker ging; samen met je trainer bekijken hoe je dat kunt ombuigen met inbreng van alle kanten, is goud waard. Lekker samen paard puzzelen, zoals ik het noem.

Ik heb ook zo'n trainer gevonden. Het maakt hem ook niets uit welk niveau je paard heeft of welk niveau jij hebt, als je er samen voor gaat, doet hij mee. En gaat het niet linksom, dan proberen we rechtsom of door het midden. Elke combinatie heeft tenslotte op elk moment iets anders nodig. Die flexibiliteit waardeer ik enorm, net als jij.
Gewoon op basis van wederzijds respect ideeën en ervaringen uitwisselen om verder te komen. Ongeacht wat dan de definitie van "verder" is.

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 14:28

Ayasha schreef:
Daan13 schreef:

Helaas niet. Hoopte daar wel een beetje op maar hij vroeg me om te laten weten hoe het gegaan was dus denk van niet. Nu in principe weet ik wat me te doen staat dus hoewel steun van Chris fijn is hoor ik het ook zonder te kunnen. Het zal toch een stukje afwachten zijn hoe Sam gaat reageren. Het kan zijn dat hij meteen loopt zoals "vanouds". Het kan ook zijn dat hij van mening is dat hij nog nooit op wedstrijd geweest is. _O-

Maflinger_S schreef:

Chris is echt een geweldige trainer. Het is mijn eerste trainer waarvan ik oprecht hoop dat ik nog lang van hem mag leren en waarbij ik totaal geen nood voel om "elders te trainen". Daar is geen reden toe, als er een andere benadering nodig is dan hij normaal gebruikt dan zoekt hij samen met mij naar die benadering. Hij is alle lesgevers die ik al gehad heb in 1 en nog een beetje meer. Kan het echt niet anders omschrijven.

Hij gelooft even hard in Sam als in het GP paard dat in de les na ons kan komen. :+ Hij gelooft even veel in mijn vermogen tot rijden als in die ruiter van dat GP paard. Het maakt hem oprecht niks uit of je nu B rijdt met een shetlander of GP met een totilas. Hij past zich gewoon aan aan de noden van de combinatie die hij voor zich heeft en is oprecht overtuigd dat élke combinatie kan bereiken wat ie voor ogen heeft mits het werk gedaan wordt en het paard gerespecteerd wordt. Dat houdt in dat je zowel de sterke als de zwakke punten van je paard moet kennen en hij leert je gewoon echt om je dier zo te rijden dat die sterke punten dusdanig benadrukt worden dat de zwakkere geen belemmering meer zijn.

Ondanks dat Sam echt niet zo voordelig gebouwd is, is het ook altijd leuk als ie zegt dat Sam zo'n mooi dier is. :+: Sam is mijn kleine charmeur. :+: Als je dat koppie ziet en zijn manier van doen dan boeit het je niet dat ie een weke rug, een hoog kruis en een hertenhals heeft. :+ :))

Hij was gisteren ook oprecht verbaast toen ik toe gaf dat we te vroeg waren omdat ik nerveus was voor wat hij ging vinden van hoe Sam liep omdat ik zo lang geen les meer gehad had. _O- Hij deed teken dat we gewoon mochten komen ondanks dat we bijna een uur te vroeg waren en toen we binnen kwamen zei ie "zo jullie zijn vroeg!" en mijn man heel droog "iemand was nerveus en het was niet Sam voor één keer." _O-

Kay_Kim schreef:

Begrijpelijk. :j heb je de jury gezien die op de startlijst staat? :+ We worden meteen voor de wolven gegooid. _O-
Ik ken echt nog maar twee ruiters uit de niveau 2... De andere namen zeggen me niks. :=
Weet jij of het losrijden daar al verbeterd is tov een paar jaar geleden? (alsin; is die buitenbak inmiddels in orde gemaakt of is er zelfs meer plaats?) Want toen ik de beker van Limburg daar mee reed was er echt een punt dat er een soort collectieve opgave ontstond omdat iedereen elkaar in de weg zat omdat er gewoon niet genoeg oppervlakte was om elkaar te ontwijken. :+ Iedereen was aan het stappen en elke keer als je oogcontact maakte kwam er een "dit is geen doen zo.." _O-

De inrijpiste is nu ook omheind en dus niet groter geworden… misschien dat er binnen ook mag ingereden worden… dat weet ik niet…

Ik heb inderdaad ook het gevoel dat er veel andere ruiters meerijden, ik ken bijna niemand meer…

Tja en de jury… laat ik het daarbij houden :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-22 14:32

_O- Er was nog iemand die diep zuchtte toen ik de naam zei. _O- :)) Ik voel me iig al een mindere zeur nu. _O- Normaal ben ik echt niet van de jury de schuld geven en ben ik realistisch genoeg om te snappen dat elke jury nu eenmaal op iets anders let maar deze... Nja... _O- dat ie het al verschillende keren ook mondeling behoorlijk verknalt heeft bij me als ik dan om uitleg ging vragen (zoals ik vaak doe bij jurys en meestal wordt dat juist gewaardeerd) helpt niet. :))

Dan hoop ik dat ze niet te veel combinaties gelijktijdig hebben op staan. :x Dan ga ik echt tussen de trailers losrijden. :x :x

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-22 14:40

Het "fijne" van deze jury is dus dat je al weet wat je kunt verwachten. Jouw enige taak morgen is om lekker met Sam te rijden, dat ben je aan hem, jezelf en Chris verplicht. Is een mooi moment om als ijkpunt te gebruiken na jullie wedstrijdstop.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-22 23:22

:j ik wil gewoon proberen om te blijven rijden en Sammie ontspannen te krijgen. Een begin maken... :j Sam was vandaag heel soepel. Ik had zadelpijn. _O-

Liep net naar de stal en mijn man kwam achter me aan. Dat doet ie normaal niet. Dus ik kijk om en zeg
‘Wat ga jij doen?’
‘Ik wil Skippy zien.’
‘Oké.....’
Ik ga de stal in, pak Skippy weer uit Rêve haar stal waar hij zich weer klaar gezet had om onder haar hoeven te komen. :roll:
Manlief: ‘Skippy is groot en snel geworden.’
‘Uhuh.’ (Skippy ontsnapte een paar keer en pikte zelfs een keer. Ondankbaar junk. >;) )
Ik zet hem op zijn plek waar hij meteen weer uit wilde hupsen dus ik leg een doek over de stenen en over hem als een soort ‘tent’.
Manlief: ‘wat doe jij nou?’
Ik: ‘zorgen dat ie geen zelfmoord pleegt.’
Man: ‘ze hebben je toch nooit paaskuikens gegeven hè?’
Ik: ‘hij BLIJFT niet zitten anders!! Ik haal de doek weg zodra de paarden binnen zijn.’
Manlief heeft héél voorzichtig de doek wat verlegt dat ie echt ‘boven’ hem hing. _O-

Denk dat Skippy over een paar dagen stilaan wel zal kunnen vliegen. :j Ik ga hem even missen maar geen tenten meer bouwen en niet elke keer zoeken waar ie zit als ik bezig ben en vooral zijn zeikende vader ga ik niet missen. _O-

Hij graaft zich echt zo ongeveer in. :roll: mijn man snapte niet hoe ik hem zo snel gespot had. _O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 08:51

Succes vandaag! Hopelijk stap je met een blij en tevreden gevoel van Sam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 08:52

Ja, succes en veel plezier vandaag!

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 09:06

Succes vandaag!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-22 10:01

Thx! Moet pas in de namiddag dus zit nog aan mijn koffie. Sam lag net lekker in het zonnetje samen met Rêve dus die heeft ook al gerust. _O-

Even zoeken: nog twee die aan het rusten waren. :j
Afbeelding

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 15:51

Veel plezier !

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 16:15

Misschien ben je nu wel rijden, toi toi toi!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-22 18:58

Zo, thuis, Sammie op het gras met zijn vriendin en alles uitgeladen en uitgemest wat uitgemest moest. :+

Sam heeft héél fijn gelopen. Had wat spanning maar liet zich desondanks wel rijden. Ik heb een paar inschattingsfouten gemaakt waardoor er wat fouten waren die ‘niet nodig waren’ maar al bij al was het geen slechte proef. Ben héél erg trots op hem en de paar bekenden die er waren ontvingen me best enthousiast. :+:
Ik weet wat ik moet bijschaven en op naar de volgende. Aan Sam lag het echt niet. :+: ik moest gewoon even wennen aan ‘proef rijden’ en dat had ik wat onderschat geef ik toe maar heb er wel echt weer zin in na vandaag want ondanks de spanning en foutjes kwamen er wel een paar mensen zeggen dat Sam echt wel vooruit gegaan is kwa bewegen. :+:

Wat betreft punten: 61,97% wat niet slecht is maar gebaseerd op hoe er bij ons gemiddeld gepunt wordt is dat imo wel aan de lage kant. 1 terechte 4,5 maar dan 5jes of Max een 6’je voor de stukken die mooi waren. Da’s jammer maar niet onverwacht. Wel een 7 voor zijn middengalop (daar hebben we flink aan gewerkt. :+)

En een leuk compliment:

Afbeelding

Proef is gefilmd maar mijn filmer kon niet heel ideaal staan.
https://youtu.be/JoUvtpQ_Ggk

-misverstand over het vertrekken. Waarom hij daar ineens in galop sprong weet ik ook niet. _O- nadat hij daar even gecorrigeerd werd moest ik proberen te laten afvloeien maar we hadden geen kans gekregen om de piste te verkennen dus hij zag van alles. _O-
-de voltes en middellijn zijn dan net iets te ‘behouden’ gereden omdat ik steeds bezig was met hem verzameld te houden. En toch lucht te geven. Sam op lengte rijden is al een klus wanneer hij niet onzeker is. :(:) Maar hij liet me er wel aan rijden en reageerde ook naar zijn vermogen.
-diagonaal middendraf ging mooi maar kreeg ik een zesje voor. (Met zesjes kom je er bij ons niet zeg maar en IMO was die gewoon een 7 waard.)
-wending om de achterhand komt ie even tegen die hand omdat hij wilde zien war op het terras gebeurde. _O- (dat zijn dus opstart-dingetjes met Sam. :)) )
-middendraf 2 had iets meer afgetekend mogen zijn maar deze was dan ook een 6. :+ dan heb ik liever een vijf voor de tweede en een 7 of 8 voor de 1e die gewoon mooi was.
-achterwaarts zie je helaas niet. Vind ik jammer want hij heeft op het protocol ‘achterwaarts’ onderstreept en een 5 gegeven maar ik heb vijf passen gevoeld (en mijn man ook gezien want die zei ‘je hebt wel vijf passen gedaan ipv 3 maar het is 3 tot 5 dus dat mag.). De aansprong ging vrij goed alleen tikte hij na de aansprong even het hekje aan (dat is wat je ziet dat ie even hoog boven in komt.) maar in theorie is daar geen ‘oefening’ dus dat had hij onderaan moeten meenemen. Niet in de oefening want de AW en aansprong waren gewoon goed. En hij neemt het onderaan óók nog eens mee want daarover gaat het rechtstellen linksom gezien ik niet zou weten op welk moment hij het anders kan hebben dus hij straft het twee keer af.)
-contra en wissels voelde goed. De tweede misschien wat bruusk maar ook daar 5’en.
-middengalop een 7. Die zie je niet goed maar voelde ook wel fijn.
-slangevolte met de wissels was voor elke wissel een vijf en ook voor de overgang naar stap (telt dubbel) terwijl ik ze toch niet zo beroerd vind. :?
-keertwending om de achterhand was wat groot en laatste pasje niet doorgestapt. Dat was een vijf. :+
-midden stap en groet was dan wel een 7

Dan wel een 7 bij gangen en regelmaat, frisheid en lichtheid op de hulpen en al de rest 6,5. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 19:30

Ah joh, je mag hartstikke trots zijn op jezelf en op Sammie! Voor het eerst in tijden weer op wedstrijd geweest, niet de piste kunnen verkennen en dan op zo'n sensibele Sam een nette proef rijden.

Die jury ziet natuurlijk niet aan welke punten je hard hebt gewerkt; die ziet alleen de momentopname van de proef. Jullie hebben het super gedaan!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-22 20:07

Ik ben ook echt tevreden. Heb enorm genoten van terug een proef met hém doorrijden. :+: We Laadden hem af, Sam keek eens rond en hij was helemaal happy. _O- oortjes er op en al trippelend naar de losrijpiste. Eenmaal op het zand ging het knopje om en ging hij in wedstrijd-modus. :+: Het eerste wat ik zei was ‘hij weet wat hem te doen staat.’ :+:
Het is zó’n fijn paard. Rêve heeft grote hoeven om te vullen vrees ik. :o

Manlief was zelfs gecharmeerd van hem. :+: Man heeft de vrachtwagen grotendeels uitgeladen terwijl ik uit mestte. <3 spaarde mij een hoop sleuren.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 22:15

Super Sam en super Kat. Superteam!

Gaaf dat het zo goed ging, want dat ging het eigenlijk zo te lezen, ondanks wat foutjes. Als jullie weer wat meer in de wedstrijdroutine komen, gaat het vast nóg beter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 23:31

Mooi is dat, dat ze zo meedenken <3 Dat jasje liet je eerder hier zien, he? Staat mooi :j