Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Als hij gaat zuchten, het kan altijd erger..... ik sta vogelnestjes bij te knippen.....
sinds een zwaluwtje zichzelf opgehangen heeft aan 1 van de staartharen die ze verwerkt hadden in het nestje
Daan13 schreef:Ik kan nu al niet wachten op je wedstrijd verslag![]()
Wat een heerlijke vent die Chris,een topper. Is hij er Zondag ook bij?
Maflinger_S schreef:Aan de voorbereiding zal het niet liggen; zowel niet die van jezelf als die met Chris. Chris ken ik niet maar ik vind 'm nu al leuk.
Veel plezier en succes zondag!
Kay_Kim schreef:Succes morgen! We zijn er nu 2 weekjes niet… als het lukt ben ik er daarna weer bij
Ayasha schreef:Daan13 schreef:Ik kan nu al niet wachten op je wedstrijd verslag![]()
Wat een heerlijke vent die Chris,een topper. Is hij er Zondag ook bij?
Helaas niet. Hoopte daar wel een beetje op maar hij vroeg me om te laten weten hoe het gegaan was dus denk van niet. Nu in principe weet ik wat me te doen staat dus hoewel steun van Chris fijn is hoor ik het ook zonder te kunnen. Het zal toch een stukje afwachten zijn hoe Sam gaat reageren. Het kan zijn dat hij meteen loopt zoals "vanouds". Het kan ook zijn dat hij van mening is dat hij nog nooit op wedstrijd geweest is.Maflinger_S schreef:Aan de voorbereiding zal het niet liggen; zowel niet die van jezelf als die met Chris. Chris ken ik niet maar ik vind 'm nu al leuk.
Veel plezier en succes zondag!
Chris is echt een geweldige trainer. Het is mijn eerste trainer waarvan ik oprecht hoop dat ik nog lang van hem mag leren en waarbij ik totaal geen nood voel om "elders te trainen". Daar is geen reden toe, als er een andere benadering nodig is dan hij normaal gebruikt dan zoekt hij samen met mij naar die benadering. Hij is alle lesgevers die ik al gehad heb in 1 en nog een beetje meer. Kan het echt niet anders omschrijven.
Hij gelooft even hard in Sam als in het GP paard dat in de les na ons kan komen.Hij gelooft even veel in mijn vermogen tot rijden als in die ruiter van dat GP paard. Het maakt hem oprecht niks uit of je nu B rijdt met een shetlander of GP met een totilas. Hij past zich gewoon aan aan de noden van de combinatie die hij voor zich heeft en is oprecht overtuigd dat élke combinatie kan bereiken wat ie voor ogen heeft mits het werk gedaan wordt en het paard gerespecteerd wordt. Dat houdt in dat je zowel de sterke als de zwakke punten van je paard moet kennen en hij leert je gewoon echt om je dier zo te rijden dat die sterke punten dusdanig benadrukt worden dat de zwakkere geen belemmering meer zijn.
Ondanks dat Sam echt niet zo voordelig gebouwd is, is het ook altijd leuk als ie zegt dat Sam zo'n mooi dier is.Sam is mijn kleine charmeur.
Als je dat koppie ziet en zijn manier van doen dan boeit het je niet dat ie een weke rug, een hoog kruis en een hertenhals heeft.
![]()
Hij was gisteren ook oprecht verbaast toen ik toe gaf dat we te vroeg waren omdat ik nerveus was voor wat hij ging vinden van hoe Sam liep omdat ik zo lang geen les meer gehad had.Hij deed teken dat we gewoon mochten komen ondanks dat we bijna een uur te vroeg waren en toen we binnen kwamen zei ie "zo jullie zijn vroeg!" en mijn man heel droog "iemand was nerveus en het was niet Sam voor één keer."
Kay_Kim schreef:Succes morgen! We zijn er nu 2 weekjes niet… als het lukt ben ik er daarna weer bij
Begrijpelijk.heb je de jury gezien die op de startlijst staat?
We worden meteen voor de wolven gegooid.
![]()
Ik ken echt nog maar twee ruiters uit de niveau 2... De andere namen zeggen me niks.
Weet jij of het losrijden daar al verbeterd is tov een paar jaar geleden? (alsin; is die buitenbak inmiddels in orde gemaakt of is er zelfs meer plaats?) Want toen ik de beker van Limburg daar mee reed was er echt een punt dat er een soort collectieve opgave ontstond omdat iedereen elkaar in de weg zat omdat er gewoon niet genoeg oppervlakte was om elkaar te ontwijken.Iedereen was aan het stappen en elke keer als je oogcontact maakte kwam er een "dit is geen doen zo.."