MISTRAL94 schreef:Wat een lieve reacties![]()
xkusjeirene: Ze komt uit Merelbeke vlakbij Gent. Normaal heb je natuurlijk helemaal niet te maken met grensovergangen. De Belgen vinden de Nederlanders natuurlijk nalatig omtrent de corona. Misschien laten ze ons daarom flink zweten![]()
Alja: ja het is voor mij ook een enorme omschakeling. Van veel wit naar geen witik was bang te gaan vergelijken. Maar goed doe je hoe dan ook wel. Ongeacht de kleur.
Spaansepony: Ik had enorm lopen inlezen en zoeken overal. En dacht heb uitgebreid contact met paardenpunt Vlaanderen en de corona lijn. Dat mail contact had ik ook uitgeprint. Dus ik dacht moet lukken. Maar wat jij schrijft bleef ook hangen niets is soepel verlopen in dit procesen controle van het rijbewijs denk wat een onzin
Maar goed heb mijn mond maar gehouden. Ik denk dat hij ook wel door had toen wij beide de tassen in wilde duiken voor papieren dat hij dacht, die zijn goed voorbereid. Nou ja een beetje extra spanning in je leven... Ik vind haar ook veel knapper. Ik dacht straks heb ik dat paard mooi gemaakt in mijn hoofd en kom ik daar staat daar een aardslelijk paard
![]()
Noa gefeliciteerd met de verkoop van je paard. Wat fijn dat je vooruit kunt gaan kijken nu!
Delaja wat jammer dat je nog geen paardjes gaat kijken.
Milo hij is wel knap. Hoe groot is hij? Weet niet of ik het al gevraagd heb hoor
Ja, dat zijn natuurlijke lastige situaties nu, Nederland en Vlaanderen blijft toch altijd een liefde en haat relatie :p Gelukkig zijn jullie alsnog de grens over gekomen. Ik denk ook dat ze niet heel veel keuze hadden om jullie in België te laten. Dus fijn dat het goed is gekomen en nu genieten van je prachtige paard!!