Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gimme_Joy schreef:Ah leuk Loody! Enne, waar staan jullie (mag ook in pb), die roundpen komt me bekend voor!![]()
Gister weer wat vrijheidsdressuur gedaan, maar Joy was een beetje ongeduldig. Ik wil haar nu de spagaat aanleren, maar ze had er geen geduld voor. Dus maar een beetje wat dingetjes herhaald. Morgen ga ik weer met zadel longeren en zondag heb ik les.
Over dat te snel gaan, ik zit er ook best mee. Ben ik niet te vroeg oid? Maar Joy wordt heel vervelend van "stilstaan" of het grondwerken. Dus nu doorpakken en dan kan ze straks lekker het land op.
MirandaFuego schreef:Verder wat grondoefeningen, vrijheidsdressuur en verkeersmak maken.
Als dat allemaal onder de knie is ga ik met hem fietsen en bij het meer longeren.
Dan zie ik wel weer verder.![]()
Heb er zo ook errug veel plezier van dus het rijden kan wat mij betreft best wachten.
Gimme_Joy schreef:MirandaFuego schreef:Oh, Gimme_Joy, misschien moet je de splagaat eerst voordoen!
Dan scheur ik uit mn broek...
![]()
En dan mag Joy eerst haar telefoon inleveren, want anders gaat dat filmpje de dag erna viral...
Retjethorse schreef:fransje23: Fijn dat het oefenen woensdag beter ging dan de vorige keer!Was het pas de tweede keer dat jullie op de rijvereniging oefenden?
fransje23 schreef:Dank je wel, ik ben zelf nogal verliefd op het tuig waardoor ik het regelmatig op Aliaa wil leggen.Welkom Paint_girl! Prachtige paint heb je!
Leuk zoveel westernpaardjes hier![]()
Tuig staat haar prachtig, Retjehorse!Retjethorse schreef:fransje23: Fijn dat het oefenen woensdag beter ging dan de vorige keer!Was het pas de tweede keer dat jullie op de rijvereniging oefenden?
Nee, ik oefen 1 a 2 keer per week bij de rijvereniging. Maar was wel de tweede keer in de buitenbak meestal oefen wij in de hal. .
MirandaFuego schreef:Dank je.Zoowh kijk Aliaa eens helemaal in stijl wandelen!
Mooi!![]()
En de jambette aan het oefenen, ook heel leuk.
Isabel_k schreef:Wat goed van Joep zeg!Wat leuk allemaal! Veel western paarden ook.![]()
Vandaag was ik met Joep in België voor mijn opleiding. Hij was - super saai - ontzettend braaf.Direct zonder twijfelen op de trailer en ook op het vreemde terrein, in een vreemde stal was hij de rust zelve.
[ [url=m/hfXlc8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vlak voor we thuis gingen laden kreeg hij nog wel even een rol beroerte van mijn nieuwe hooinet dat op de poetsplaats lag.We hebben het hier wel over Joep natuurlijk.
![]()
[ [url=m/kr2jGe.jpg]Afbeelding[/url] ]