[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Luz_ElenaE

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 09:01

Gefeliciteerd!!
Leuke vlog weer! Kreeg stiekem ook zin om het te proberen maar met een paard dat erg vrolijk is dat die aan het werk mag na zijn blessure lijkt me dat niet zo slim :')

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 09:17

Leuk dat je dit ook hebt laten zien. Super grappig hoe enthousiast je moeder is daarna :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 09:24

Hij is weer geweldig Jill! Had ook al een reactie geplaatst onder de video :)) Van sommige filmpjes word ik zo enthousiast dat ik gewoon moét reageren :D

spruitje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 10:02

Dankjewel allemaal, ik heb er nu al zin in!

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 10:24

Ik was eens wat reacties aan t lezen bij youtube, dacht ik dat bokt onhandig was met feedback geven.. :Y)
Man, wat irritant met dat goedbedoelde, maar ongevraagde advies of je in de camera kan kijken. }:0

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 11:03

Jotoma schreef:
Ik was eens wat reacties aan t lezen bij youtube, dacht ik dat bokt onhandig was met feedback geven.. :Y)
Man, wat irritant met dat goedbedoelde, maar ongevraagde advies of je in de camera kan kijken. }:0

Meestal kijk ik de vlogs op mijn mobiel en valt het me niet op maar gister zag ik hem voor het eerst op full screen op de laptop en zag ik het pas :')
Kijk maar gewoon niet in de lens hoor Jill mij valt het op mobiel gewoon niet op :Y)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 11:08

Oh ik stoor me er niet aan hoor! ;)
Ik vind Jill leuke spontane meid, en dat brengt ze ook over in haar vlogs vind ik!

Jill wat ik me wel afvroeg, ga je nog terug naar je oude stal? Of blijf je in Nuenen staan? Voor jou een eind begreep ik!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 13:38

Leuke vlog! :D Viel me ineens op dat Macho ineens veel groter oogt zo zonder zadel, of lag dat aan mij := Hij leek er in ieder geval ook plezier in te hebben! Hoe is het met de spierpijn? :roll:

Baal dat ik voor het eerst in jaren niet naar HE kan komen i.v.m. werk & studie -O- Was anders graag komen kijken! Ik wacht met smart op de HE vlog *\o/*

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 13:59

Super leuke vlog Jill! Leuk om te zien dat jullie het op deze manier ook kunnen, heel knap! :j
En wat hangen jouw benen stil zeg, echt perfect!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 14:06

Jotoma schreef:

Hahaha ja erg is dat he _O- en hoe meer abbo's, hoe vaker het gezegd wordt natuurlijk. Ik doe echt wel iets met tips waardoor mijn vlogs echt beter worden maar ik kan me gewoon echt niet concentreren als ik in een zwart gat kijk en dan weet ik echt spontaan niet meer wat ik moet zeggen. Maargoed, ik vind het niet echt erg als ze het zeggen maar als ze erachter gaan zeggen dat ze me daardoor niet meer serieus kunnen nemen of dat het 'fk irritant' is denk ik wel eens; gurl u've got issues -O- .

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-16 14:08

Dankjullie allemaal weer voor de lieve, leuke en enthousiaste reacties! Ik vind het nog steeds hartstikke leuk dat dit topic actief is en ik zo dicht in contact sta met jullie!

Om nog op een paar vraagjes in te gaan;

Spierpijn=drama

We gaan niet meer terug naar onze oude stal

En ik doe idd veel zelf omdat ik een pietleut ben en al zenuwachtig word als iemand anders het gaat doen zodat ik het niet meer in eigen beheer heb. Maar bij de jeugd is het natuurlijk minder opvallend dan bij de senioren op grote wedstrijden, dan ben ik echt een uitzondering, al vlecht Adelinde bijv. ook gewoon zelf.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 14:35

Dat zelf willen doen herken ik wel. Ergens lijkt het me heerlijk lui niets te hoeven doen, maar kan me echt irriteren als een knotje niet naar mn zin zit bijv. Dan doe ik die echt opnieuw. En vind gewoon dat ik zelf goed kan vlechten haha

Zadelen wil ik ook echt zelf doen, want alles zit precies op een bepaald gaatje, op een bepaalde manier, zadel leg ik op een bepaalde manier erop.

Als iemand anders het er al oplegt, dan singel ik zelf aan en til het nog even op, dekje goed etc haha

Gister op de hippiade was paard vreselijk druk met stiften draaien, toen heeft de eigenaar die gedaan. Daar was ik dan wel blij mee. Ik kon me rustig omkleden ipv te klooien met een steigerend paard en zelf in de stress raken.

Vind je vlogs ook echt leuk om te zien en haal er ook wel wat tips uit. Heb Blue wonder gehaald voor mn frontriemen bijv haha

Kritiek krijg je altijd, stomme kritiek, vage kritiek en gewoon onjuiste kritiek. Dat hoort erbij als je je hoofd boven het maaiveld uitsteekt. Vind het knap hoe je daarmee omgaat, soms nog op ingaat. Ik zou daar best moeite mee hebben.

Geniet lekker van je paarden, je rijden en alles eromheen!

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-16 14:41

Mij valt dat niet in de lens kijken niet eens op :o kijk elke vlog en vind ze nog steeds heel leuk! :) vind het ook erg leuk om je vrijdag te kunnen zien tijdens horse event. Veel plezier alvast!

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-16 20:36

Super gaaf! Na vrijdag Horse Event te hebben, gaan we volgende week zaterdag en zondag naar Lunteren met Mach én Ens voor de Masterclass van Paard & Lifestyle én Mach en ik gaan meedoen met TRT live met Tristan! Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog 6! Kaarten voor deze dagen om te verloten :oo ! Het is al volgende week, dus hier moet ik even iets leuks omheen verzinnen!

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:09

Ooh leuk weer een winkans, dat lijkt me op zich al superleuk om te doen...prijzen weggeven

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:12

Jiill_ schreef:
Super gaaf! Na vrijdag Horse Event te hebben, gaan we volgende week zaterdag en zondag naar Lunteren met Mach én Ens voor de Masterclass van Paard & Lifestyle én Mach en ik gaan meedoen met TRT live met Tristan! Als klap op de vuurpijl heb ik ook nog 6! Kaarten voor deze dagen om te verloten :oo ! Het is al volgende week, dus hier moet ik even iets leuks omheen verzinnen!

Leuk!! ik ben vrijdag ook op Horse Event :D Vrijwilliger zijn bij het welsh stamboek dus kom maar even bij die schattige kleine pony's knuffelen :D
en ik doe mee met je actie masterclass van Paard & lifestyle staat nog op mijn lijstje om is heen te gaan :D

Silkwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 21:45

Jiill_ schreef:

Ohhhh wat gaaf! *\o/* Ik zou eigenlijk nog kaarten kopen voor zaterdag Horse Event, maar nu ga ik eventjes wachten!!! Even vragen aan mijn ouders of ik dan wel gebracht kan worden. (Anders pak ik zelf de auto, ik wil je nou wel eens zien hoor :+ )

Zondag is helaas al uitverkocht, maar als je zaterdag ook komt hoop ik dat er dan nog kaarten zijn! :D

VWestra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:27

Wat een leuk programma heb jij de komende 2 weken! Heel benieuwd naar jouw aandeel bij de Masterclass. Zaterdag ga ik naar Horse event maar Masterclass wil ik toch ook nog wel graag heen! Zeker nu we eindelijk echt weer gaan starten.

Ga je met Macho nog bewust ergens aan werken met Tristan? Ook n.a.v. het NK ;( :(:) ?

Verder nog nieuwsgierig:
Heb je op 1 van de events nog een meet&greet?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 22:35

Leuk Jill dat je ook naar Lunteren gaat! Ik ben er beide dagen met onze stand. Ik hoop een glimpje van jou en je paarden op te kunnen vangen en dan vooral Enzos ;).

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 10:26

Ik las het wat leuk!! Ik wil ook heel graag naar de avond van de masterclass alleen niemand wil met mij mee :( ik zit nog te twijfelen om gewoon gezellig met mijzelf te gaan nu :')

Dus als iemand nog een medestander zoekt voor de avond masterclass ik zou wel willen aansluiten :D

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 10:31

Wanneer is dat Luz? Oh wacht ik zal zelf even zoeken haha.
Laatst bijgewerkt door Swah op 08-09-16 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Luz_ElenaE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 10:32

Swah schreef:
Wanneer is dat Luz?

Zaterdag de 17e

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 10:32

Ja ik ga even kijken, wil misschien ook wel!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 21:18

Vriendlief is wel benieuwd wie nu koen en Jill zijn.
Ik zei dat ik met koen op de foto ging en toen vroeg hij of ik niet stiekem verliefd op hem was _O- >;)

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 22:57

Hahaha!

Maar leuk, ik ben er zaterdagavond bij de masterclass ook bij. Zin in!