Mijn knappe schimmel en mijn andere knappe niet schimmel haha. En mijn hondevriend

Vandaag tijdens de clubkampioenschappen! even snel tussendoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wanneer ik naar jouw paard kijk, vermoed ik dat dat qua hoofd en hals is hoe mijn schimmeltje er over een tijdje uit zal zien. Geen idee over welke tijdsspanne we dan praten, maar qua patroon op het hoofd en de twee grote neerwaartse "strepen" op zijn hals is het alsof ik in een glazen bol kijk
Enneh, als dat zo is, dan ziet het er helemaal niet slecht uit voor mijn lelijkerd
_Elke schreef:Ze kijkt er ook zo blij bij hè?!
Wat is er nu precies gaande met dat hoofdstel? Het ziet er heel bijzonder uit, alsof de keelriem en neusriem samenkomen onder het hoofd en alsof er een soort verlengstukje tussen teugels en neusriem zit. Zijn dit aanpassingen die je hebt gemaakt op een hoofdstel mét bit? Het ziet er in ieder geval prachtig uit. Hopelijk hebben jullie fijn gereden en kunnen haar mondhoeken ondertussen lekker herstellen. 
)

Sowieso bitloos vindt ze niks, waarschijnlijk te veel druk op de neus. Maar de myler wat ik geprobeerd heb vond ze ook niks, ze is gewoon hopeloos ouderwets met haar voorkeur voor een el cheapo dubbelgebroken trensje
(en vervolgens zit ik met bitloze hoofdstellen en een retedure Myler opgescheept met m'n goeie gedrag, en bedankt paard).
(maar ohhhhh wat erg om te zien, ze is echt ALLE bespiering kwijt, oud besje zo
)
die van mij heeft de afgelopen jaren ook 2x iets gehad en dan is alles helemaal weg.
!
. Ziet er wel heel erg vriendelijk uit!

Wel gaaf! Maar hier echt way above budget. Ik geef dat geld dit jaar uit aan een veulen (nou ja, een rietje
)
50% kans op schimmel, volgens de kleurengenerator
Voelt niet goed (legt vinger op de zere plek bij mij qua twijfels
)
Maar de DA zegt: eerst aan het werk, voordat we verder gaan kijken mocht het niet beteren door beweging... Madam Pluizebol is wel duidelijk erg blij wat te mogen doen, die verveelde zich blijkbaar te pletter op rust