Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lante schreef:@coroosje: Ik heb ook een hele brave shet hengst gehad, daar konden de kinderen alles mee (al had ik hem daar niet voor, hij was schouwhengst). Hij is later als kinderpony weg gegaan, al heb ik bij de verkoop wel geadviseerd hem toch even te laten castreren.
Vala schreef:Dat is moeilijk zo'n hartruis, kan me voorstellen dat je daar over twijfelt. Aan de andere kant zullen er aardig wat paarden zijn die het hebben maar waarvan men het niet weet.
Wilawander schreef:Mijn vorige paard had een hartruis en bleek een gat in de hartwand te hebben paard is er niet oud mee geworden en rijden was sterk af te raden ivm het plotseling om te kunnen vallen. Nu is er natuurlijk altijd een risico maar ik ben er niet meer opgegaan.
Pops schreef:betadine: We zoeken eigenlijk een eventingpaard voor mijn vriend, die heel goed kan springen, goed genoeg kan bewegen om op een bepaald niveau mee te draaien, heel graag en goed kan galoperen. En dus ook genoeg bloed heeft... Ik vrees alleen een beetje dat 7 te oud zal zijn als hij weinig ervaring heeft.
Hij wil best wel een 7jarig paard kopen (volgend cross seizoen zijn ze "al" 8) maar dan liefst 1 waar hij direct mee kan meedoen..
Pops schreef:betadine: We zoeken eigenlijk een eventingpaard voor mijn vriend, die heel goed kan springen, goed genoeg kan bewegen om op een bepaald niveau mee te draaien, heel graag en goed kan galoperen. En dus ook genoeg bloed heeft... Ik vrees alleen een beetje dat 7 te oud zal zijn als hij weinig ervaring heeft.
Hij wil best wel een 7jarig paard kopen (volgend cross seizoen zijn ze "al" 8) maar dan liefst 1 waar hij direct mee kan meedoen..