Eb01 schreef:@ Sunrise: volgens mij hebben we dezelfde smaak. Dit zijn inderdaad paarden die mij ook aanspreken, de laatste vind ik idd minder. Maar blijft moeilijk van een foto. In welke regio zoek jij? Ik krijg nu af en toe paarden aangeboden via kennissen e.d. en zal dan eens opletten of het in jouw regio zit.
Ik zoek in M-Limburg en heb echt de tijd niet om half Ndl af te reizen. Ik heb geen haast en er is voldoende aanbod tot 7000. Tot op heden valt het tegen (ofwel type paard ofwel prijs) maar ik heb goede hoop.
Weet er iemand iets meer over die drie paarden? Ik vind het niet erg om ver te rijden maar na drie keer een dag i.d. auto voor niets ben ik iets voorzichtiger geworden
Momenteel heb ik nog niet de luxe om zelf een paard aan te schaffen. Wel ben ik mij vast aan het oriërenteren op prijs/leeftijd etc, zodat ik, wanneer ik afgestudeerd
ben een beeld heb van wat ik zoek
. Ik kan me inderdaad voorstellen dat je na een paar pogingen geen zin meer hebt om stad en land af te reizen
.
. 

kobus klinkt niet helemaal goed hoor was je er zelf niet bij dan is het wel door een da gebeurd die jij hebt aangewezen
.
pagina 58