Ik kreeg trouwens 28 juni een brief bij het blad dat ik weer is 39.95 moet betalen en dat het binnen 2 weken op hun rekening moet staan, ik heb nu nog niet betaald
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sharon89 schreef:ik heb net de mail verstuurd.. ik ben benieuwd.
Ik kreeg trouwens 28 juni een brief bij het blad dat ik weer is 39.95 moet betalen en dat het binnen 2 weken op hun rekening moet staan, ik heb nu nog niet betaald
Chernique schreef:Sharon89 schreef:ik heb net de mail verstuurd.. ik ben benieuwd.
Tsjah ik had ook een mail naar astrid gestuurd, maar die zei dat ik een aangetekende brief moest versturen ;o
, word wel waarschijnlijk morgen pas hoor.)

Sharon89 schreef:Ik heb nog steeds geen mail terug gehad!
Pebblesther schreef:Dat kun je doen bleumoon maar de ontvanger kan altijd zelf nog kiezen of hij een leesbevestiging wil versturen of niet.
Als hij het niet accepteerd kan het alsnog zijn dat hij hem wel gelezen heeft maar dat jij daar geen bevestiging van krijgt.
Bij mij loopt mijn Horsimo in oktober af maar ze gaat het al per direct stop zetten. Eigenlijk is dat niet eerlijk want ik heb wel voor een heel jaar (dus tot oktober) betaald.
Maar ik zeg er verder niks van, ben al lang blij dat ik er van af ben.
Blad is toch niks meer aan met al die honden/katten artikelen en reclame.!