aparte, bijzondere laarzen, wie?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jetske

Re: aparte, bijzondere laarzen, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 17:50

Balen dat het zo lang duurt!
Wat was de 'officiele' wachttijd voor lipica's nu?

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 17:51

gr_roos schreef:
loesjuh95 schreef:
een vriendin van mij is nu onderhand al 16 wkn. aan het wachten op haar lipica's,
ze heeft 2 paar misschien dat het daardoor komt of zal er weer een fout ergens zijn gemaakt?

Ik zit al op 19 weken. Was iets niet goed gestikt en ze moesten terug, maar zouden er binnen 2 weken zijn. Morgen ga ik de 4de week in. Hoop dat ik ze wel 20 augustus heb.

20 augustus ga je niet redden, ze zijn momenteel op vakantie en gaan pas 22 augustus weer open.

Wel balen dat het zolang duurt voor jullie!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 17:59

Bedankt voor het positieve bericht :D , dan heb ik mijn laarzen als alles meezit na 24 weken in huis. Er vanuit gaan dat ze dan wel in de week van 22 augustus nog met mijn laarzen aan de gang gaan. Als ze het voor hun vakantie afhadden dan had ik vast al een belletje gehad.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:03

gr_roos schreef:
loesjuh95 schreef:
een vriendin van mij is nu onderhand al 16 wkn. aan het wachten op haar lipica's,
ze heeft 2 paar misschien dat het daardoor komt of zal er weer een fout ergens zijn gemaakt?

Ik zit al op 19 weken. Was iets niet goed gestikt en ze moesten terug, maar zouden er binnen 2 weken zijn. Morgen ga ik de 4de week in. Hoop dat ik ze wel 20 augustus heb.

ja ik zit nu op 10 weken maar hoop stiekem dat ze iets eerder klaar zijn zodat ik ze op de kampioenschappen heb,maar zal wel niet.

tegen haar hadden ze gezegd 12 weken wachten, en tegen mij 14. en het is 14 dus die vrouw had het ook nog eens verkeerd gezegd :+

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:07

Loesjuh, ga je denk ik ook niet redden. Waar ik ze besteld heb geven ze al 16 weken door en dat komt beter uit.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:07

ik lees net op de site:

Lipica is gesloten van 25 juli tot en met 19 augustus.
22 augustus staan wij weer voor u klaar.

Tevens zijn alle mensen van de maand April gebeld dat de laarzen klaar staan.
Voor mei word er begonnen met uitleveren 1e week dat we open zijn.

maar mijn vriendin heeft ze in april besteld en is niet gebeld, betekend dit dat ze ze ook pas eind augustus krijgt?

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:08

gr_roos schreef:
Loesjuh, ga je denk ik ook niet redden. Waar ik ze besteld heb geven ze al 16 weken door en dat komt beter uit.

dat is wel balen zeg, kan ik ze op kampioenschappen niet aan, en als ik naar kootwijk mag bij de divoza ook niet, balen ;(

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:09

Ik heb mijn laarzen 10 maart besteld en ook nog geen reactie. Hang 22 augustus ook echt bij Lipica aan de bel als ik dan niet van de tussenpersoon gehoord heb.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:10

inderdaad roos, en ik denk dat iedereen die nu nog geen belletje heeft gekregen ze pas in de week nadat ze weer open zijn krijgt, denk je niet?

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:21

Daarom bestel ik ze rechtstreeks. Ik heb ze met 10 weken al gehad :):)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:22

gr_roos schreef:
Ik heb mijn laarzen 10 maart besteld en ook nog geen reactie. Hang 22 augustus ook echt bij Lipica aan de bel als ik dan niet van de tussenpersoon gehoord heb.

En wanneer heeft je tussenpersoon dan de bestelling doorgegeven aan Lipica?

Want vaak zit daar de fout..... :)

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:25

Zooist schreef:
Daarom bestel ik ze rechtstreeks. Ik heb ze met 10 weken al gehad :):)

echt? wow dat is snel. maar ik woon in limburg en om daar dan heen te reizen :+

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:28

Rock heb je al foto's :):)

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:49

Zooist schreef:
gr_roos schreef:

klopt daar gaat het heel vaak fout, want er zijn helaas dealers die een paar orders opsparen en ze dan pas versturen naar lipica en de datum van ingang van de bestelling is echt pas als ze bij lipica binnen zijn dan worden ze verwerkt.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:54

Nou die vriendin van mij heeft maar eens gebeld en zei dat ze morgen haar trainingslaarzen krijgt en na hun vakantie haar wedstrijdlaarzen, ook lekker zo'n tussenpersoon die je niet even belt en zegt van luister met je wedstrijdlaarzen is iets fout gegaan en je trainingslaarzen zijn binnen. bij die moet je alles zelf maar vragen xd dus er kan idd. veel aan de tussenpersoon liggen :P

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 19:12

Zooist schreef:
gr_roos schreef:

Ik was erbij dat het formulier op de fax ging, maar ze hadden een lip vergeten te stikken en de binnenmaat was 39 cm terwijl er op het formulier 37 stond, dus dat moest ook aangepast. Wat ik wel raar vond was dat ze naast mijn rits zonder overleg een andere kleur hebben gebruikt. Ik wilde donkerblauw, maar dat schenen ze niet te hebben, dus toen hebben ze de kleur van mijn piping genomen. Mijn telefoonnummer stond ook op het formulier dus ze hadden best mij of de tussenpersoon kunnen bellen. laarzen zijn weer terug gegaan en het zou max. 2 weken duren. Maandag ben ik 4 weken verder.

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 19:14

Citaat:
Ik was erbij dat het formulier op de fax ging, maar ze hadden een lip vergeten te stikken en de binnenmaat was 39 cm terwijl er op het formulier 37 stond, dus dat moest ook aangepast. Wat ik wel raar vond was dat ze naast mijn rits zonder overleg een andere kleur hebben gebruikt. Ik wilde donkerblauw, maar dat schenen ze niet te hebben, dus toen hebben ze de kleur van mijn piping genomen. Mijn telefoonnummer stond ook op het formulier dus ze hadden best mij of de tussenpersoon kunnen bellen. laarzen zijn weer terug gegaan en het zou max. 2 weken duren. Maandag ben ik 4 weken verder.

het is ook echt raar met die kleur, zou je toch even moeten vragen ofniet soms :+

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 17:34

BertBaley schreef:
Rock heb je al foto's :):)

Bedoelde je mij?

Wilde ze vandaag opgaan halen, maar het waren zwarte laarzen! En ik moest donkerblauwe hebben hihi en de kuit was te groot! Daar zat een fout in van petri. Heb eigenlijk kuit maat 34,5 maar dit was 36... Dus deze worden nu terug gestuurd en kleiner gemaakt en dan heb ik straks 2 petri Polo superior lak laarzen hihi want deze nemen we toch voor een leuke prijs..

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:15

Ja tegen jou :D

Aaah lucky bastard :):)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:17

Nou ja ik had liever gewoon nu mijn laarzen... Nu gaat t veel langer duren . Petri gaat zowizo 3 weken dicht nu..

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:19

Jeempie 3 weken :Z
Nog even wachten dan :(:)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:21

Ja idd maar ach er zijn veel ergere dingen op de wereld!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:42

:)) das waar!

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:31

Ik zit er ook steeds meer aan te denken om lipica's te nemen, alleen die levertijd is zooo onwijs lang.. Ach, deze zijn nog niet helemaal overleden. Dus als ik ze rond 22 augustus bestel, en dan 20 weken (bij wijze van) later, dan doen mijn derby's het vast ook nog wel :D . Maar aan de andere kant wil ik toch ook wel héel graag de Petri Polo's...

Silence_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 19:39

ja ik zit er oook over te denken maar echt serieus is da echt 14 volle weken lang ?! :oo