Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gr_roos schreef:loesjuh95 schreef:een vriendin van mij is nu onderhand al 16 wkn. aan het wachten op haar lipica's,
ze heeft 2 paar misschien dat het daardoor komt of zal er weer een fout ergens zijn gemaakt?
Ik zit al op 19 weken. Was iets niet goed gestikt en ze moesten terug, maar zouden er binnen 2 weken zijn. Morgen ga ik de 4de week in. Hoop dat ik ze wel 20 augustus heb.
gr_roos schreef:loesjuh95 schreef:een vriendin van mij is nu onderhand al 16 wkn. aan het wachten op haar lipica's,
ze heeft 2 paar misschien dat het daardoor komt of zal er weer een fout ergens zijn gemaakt?
Ik zit al op 19 weken. Was iets niet goed gestikt en ze moesten terug, maar zouden er binnen 2 weken zijn. Morgen ga ik de 4de week in. Hoop dat ik ze wel 20 augustus heb.
Zooist schreef:gr_roos schreef:Ik heb mijn laarzen 10 maart besteld en ook nog geen reactie. Hang 22 augustus ook echt bij Lipica aan de bel als ik dan niet van de tussenpersoon gehoord heb.
En wanneer heeft je tussenpersoon dan de bestelling doorgegeven aan Lipica?
Want vaak zit daar de fout.....
Zooist schreef:gr_roos schreef:Ik heb mijn laarzen 10 maart besteld en ook nog geen reactie. Hang 22 augustus ook echt bij Lipica aan de bel als ik dan niet van de tussenpersoon gehoord heb.
En wanneer heeft je tussenpersoon dan de bestelling doorgegeven aan Lipica?
Want vaak zit daar de fout.....
Citaat:Ik was erbij dat het formulier op de fax ging, maar ze hadden een lip vergeten te stikken en de binnenmaat was 39 cm terwijl er op het formulier 37 stond, dus dat moest ook aangepast. Wat ik wel raar vond was dat ze naast mijn rits zonder overleg een andere kleur hebben gebruikt. Ik wilde donkerblauw, maar dat schenen ze niet te hebben, dus toen hebben ze de kleur van mijn piping genomen. Mijn telefoonnummer stond ook op het formulier dus ze hadden best mij of de tussenpersoon kunnen bellen. laarzen zijn weer terug gegaan en het zou max. 2 weken duren. Maandag ben ik 4 weken verder.
BertBaley schreef:Rock heb je al foto's