Ik zou het ook wel netjes vinden als ze bijv. bij de overige artikelen van mij iets extra's doen, al is het maar een zakje paardensnoepjes.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LizMD schreef:Charaz schreef:
Mankeer niks aan mijn oren.
Dat geloof ik graag, maar omdat ik er hier niks over gelezen had vroeg ik het me af.
SuzieQ, dat bedacht ik me ook inderdaad... Was wel ietwat klantvriendelijker geweest.

LizMD schreef:Ik heb het nu ook niet over 3 jaar terug, maar over nu/deze actie. Beetje jammer dat dat na 3 jaar nog gemeld moet worden, alsof een bedrijf niet kan veranderen.
edit: neem aan dat je het nu over chaos met de actie hebt? Of de onbeschoftheid van hen? Dat laatste heb ik namelijk nu niet gehoord.
En aangezien ik de beschuldiging al eerder gekregen heb, nee ik ben geen familie van Ooteman, ook geen vriend/kennis/whatever.
Men_Sven schreef:bij mij staat er:
Bestelstatus : In behandeling
ik heb meteen nadat ik mijn bestelling had gedaan ( eskadron deken pink 195) een mail gestuurd want ik moest de 205 hebben! of ze dat konden omruilen ( de 205 stond nog wel op internet) maar heb niks terug gehad en heb echt 4x gemaild....dus ben nu heel erg benieuwd of het gelukt is...want de 195 is echt te klein
.
(Y)