Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pharagirlke schreef:Ludora neveragain is niet heldervoelend en nog minder helderziend.
Beetje in de war is ze wel gok ik zo.
Beccz schreef:pagina 33 ben ik nu bezig ik blijf dit topic even volgen wil het helemaal doorlezen
Celia schreef:Wow, ik zat gisterenavond nog in het topic, plots dan zoveel pagina's bij gekomen :S Ik lees ze wel niet allemaal door, maar er wordt weer vanalles opgeblazen... Muggen worden heeeeeeeeele grote olifanten!!!
Dennis v m schreef:ik denk niet dat de politie dit serieus neemt en dus ook niet gaat survieren maar wie weet...
LiNdA1986 schreef:waarom zijn er geen mods die ingrijpen?????????, want dit topic loopt wel heel erg uit de hand!
Volgens mij komt die neveragain echt geen antwoorden meer geven...
Misz_shul schreef:Ze was toch op der werk
BitchyWitchy schreef:Misz_shul schreef:Ze was toch op der werk
Nou........ werk.......... ze is op school, wat ze daar doet is dan weer heel vaag.....
slimmerik schreef:Kan iemand mij vertellen waarom neveragain nog steeds WERKT??? Met die gave vul je toch gewoon even de lotto in??
slimmerik schreef:Kan iemand mij vertellen waarom neveragain nog steeds WERKT??? Met die gave vul je toch gewoon even de lotto in??
Ludora schreef:Slimmerik, ik miste je al !!! Geeft jij eens opheldering
slimmerik schreef:Ik zie, ik zie, ik zie euhn groooooooote rose wolluk.....
neveragain als je dit kunt lezen wil je me dan even de nummers van komende week pb-en??