Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:Ludora neveragain is niet heldervoelend en nog minder helderziend.
Beetje in de war is ze wel gok ik zo.
Maar ik begrijp duidelijk van de TS dat ze niet zomaar iets uitsluit. Dus ik schreef het meer als tip naar Neveragain !! Beccz schreef:pagina 33 ben ik nu bezig ik blijf dit topic even volgen wil het helemaal doorlezen

Celia schreef:Wow, ik zat gisterenavond nog in het topic, plots dan zoveel pagina's bij gekomen :S Ik lees ze wel niet allemaal door, maar er wordt weer vanalles opgeblazen... Muggen worden heeeeeeeeele grote olifanten!!!
Dennis v m schreef:ik denk niet dat de politie dit serieus neemt en dus ook niet gaat survieren maar wie weet...
LiNdA1986 schreef:waarom zijn er geen mods die ingrijpen?????????, want dit topic loopt wel heel erg uit de hand!
Volgens mij komt die neveragain echt geen antwoorden meer geven...
Misz_shul schreef:Ze was toch op der werk
BitchyWitchy schreef:Misz_shul schreef:Ze was toch op der werk
Nou........ werk.......... ze is op school, wat ze daar doet is dan weer heel vaag.....
slimmerik schreef:Kan iemand mij vertellen waarom neveragain nog steeds WERKT??? Met die gave vul je toch gewoon even de lotto in??
slimmerik schreef:Kan iemand mij vertellen waarom neveragain nog steeds WERKT??? Met die gave vul je toch gewoon even de lotto in??
Ludora schreef:Slimmerik, ik miste je al !!! Geeft jij eens opheldering
slimmerik schreef:Ik zie, ik zie, ik zie euhn groooooooote rose wolluk.....
neveragain als je dit kunt lezen wil je me dan even de nummers van komende week pb-en??