Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PaTriiCiiaa schreef:een vraagje, er staat dat de bitten nu in de aanbieding maar 13,5 zijn, hoe valt het dan ongeveer? (bv. dat ong een paard/pony met de maat shetlander, pony, cob of full zou hebben)
volgens een vriendin is het een shetlander/pony bit maar ik vind hem daar veelste groot voor.
LaraCroft schreef:Mijn grote fjord heeft bitmaat 13.5, maar ze heeft nou eenmaal een grote mond
Shetjes hebben meestal 10.5 - 11.5.
LaraCroft schreef:Ik heb geen bit(ten) van de Lidl, ben wel benieuwd naar de mening van ruiters die ze wel gebruiken...
PaTriiCiiaa schreef:LaraCroft schreef:Ik heb geen bit(ten) van de Lidl, ben wel benieuwd naar de mening van ruiters die ze wel gebruiken...
ik ook zeer zeker!
ehm, denken jullie dat een bitmaat 13,5 bij een (waarschijnlijk) ras new forest met ong. maat pony/cob van ong. 1.45 zou passen??
trutje schreef:PaTriiCiiaa schreef:ik ook zeer zeker!
ehm, denken jullie dat een bitmaat 13,5 bij een (waarschijnlijk) ras new forest met ong. maat pony/cob van ong. 1.45 zou passen??
Dat denk ik niet, ik heb een 13,5 bit in bij mijn ruin van 1,80m en hij heeft van hoofdstellen maat extra full
PaTriiCiiaa schreef:LaraCroft schreef:Ik heb geen bit(ten) van de Lidl, ben wel benieuwd naar de mening van ruiters die ze wel gebruiken...
ik ook zeer zeker!