Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hiphorse schreef:Hmm nee die is nog niet goed gecheckt
Bas was nu ook even niet het meest meewerkende paard, been is nu verbode terein. Helemaal voor vreemde.
Hoe heb je ontdekt dat het om het griffelbeetje ging?
Leedebee schreef:Die van mij krijgt (nog) geen deken. Hij loopt in een kudde/pp en is in de winter een harig moddermonster![]()
Mocht ik nou tzt heel fanatiek worden met rijden (wat ik betwijfel haha) dan krijgt hij misschien wel iets op. Maar ik vindt het zo'n gedoe. Bij mijn vorige pony (oudje) werd ik er helemaal paranoia van. Constant het weer in de gaten houden, dan weer te warm, dan weer te koudIk stel het nu zo lang mogelijk uit! Veel makkelijker als hij het zelf regeld haha
Koekie73 schreef:Gister ben ik eind vd middag gebeld dat de kies eruit is. Alles is goed gegaan, maar de holte is toch wat groter dan verwacht waardoor ze er nu toch een plug in hebben gedaan Die moet er over 4 weken weer uitgehaald worden.
Ze was iig erg braaf geweest.
Ik heb wel met haar te doen, zo’n kies wordt er toch uitgehakt dus ze zal wel pijn hebben (ze krijgt ongetwijfeld pijnstillers hoor)
Vandaag word ik gebeld of we haar eind vd middag kunnen halen of dat ze nog wat langer moet blijven.
Babootje schreef:Leedebee schreef:Die van mij krijgt (nog) geen deken. Hij loopt in een kudde/pp en is in de winter een harig moddermonster![]()
Mocht ik nou tzt heel fanatiek worden met rijden (wat ik betwijfel haha) dan krijgt hij misschien wel iets op. Maar ik vindt het zo'n gedoe. Bij mijn vorige pony (oudje) werd ik er helemaal paranoia van. Constant het weer in de gaten houden, dan weer te warm, dan weer te koudIk stel het nu zo lang mogelijk uit! Veel makkelijker als hij het zelf regeld haha
1 tip: Wij kopen altijd Bucas, smartex turnout (waterdicht) die ze van -10 tot 20 graden aan kunnen.
Noot gedoe met wisselen meer.
Leedebee schreef:Die van mij krijgt (nog) geen deken. Hij loopt in een kudde/pp en is in de winter een harig moddermonster![]()