Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreamboy schreef:different1 schreef:Wat een wending, wat ontzettend fijn dat er een eind aan je zoektocht is gekomen met deze heerlijke uitkomst!
Ik vroeg me alleen wel af, of Misterio het enige paard van deze Hans was?
En of er dus niet nog meer paarden rond kunnen lopen...
Ik zou zeggen ga zoeken wie weet heb je ook kans op een gratis paard
LadyDii schreef:Dreamboy schreef:Ik zou zeggen ga zoeken wie weet heb je ook kans op een gratis paard
Hahaha... laten we met z'n allen nog een wandeling gaan maken!![]()
(eig niet grappig de hele oliebol but, beste van maken).
Dreamboy schreef:different1 schreef:Wat een wending, wat ontzettend fijn dat er een eind aan je zoektocht is gekomen met deze heerlijke uitkomst!
Ik vroeg me alleen wel af, of Misterio het enige paard van deze Hans was?
En of er dus niet nog meer paarden rond kunnen lopen...
Ik zou zeggen ga zoeken wie weet heb je ook kans op een gratis paard
Yavanna schreef:Nou, gratis..Geloof dat Diana hem inmiddels al aardig betaald heeft met alle DA bezoekjes..
( morgen staan alle natuurgebieden in Nederland vol met allemaal Penny meisjes met roze halsters afgezet met diamantjes om te kijken of er nog ergens een half verwilderde Spirit rondloopt die hoognodig gered moet worden, om vervolgens met een Konik of Przewalski thuis te komen. “ Ja maar mahaam, dat was een loslopend paard en die wilde ik redden )
Sorry off topic, maar was even aan het plaatjes denken![]()
LadyDii schreef:Yavanna schreef:Nou, gratis..Geloof dat Diana hem inmiddels al aardig betaald heeft met alle DA bezoekjes..
( morgen staan alle natuurgebieden in Nederland vol met allemaal Penny meisjes met roze halsters afgezet met diamantjes om te kijken of er nog ergens een half verwilderde Spirit rondloopt die hoognodig gered moet worden, om vervolgens met een Konik of Przewalski thuis te komen. “ Ja maar mahaam, dat was een loslopend paard en die wilde ik redden )
Sorry off topic, maar was even aan het plaatjes denken![]()
Hahahaha, maar een Konik is ook leuk!
Marigold schreef:Ergens ook wel geluk dat hij het paard ergens heeft vrijgelaten en niet in de wei heeft achtergelaten, want voordat het dan opvalt dat er niemand meer voor zorgt, dat kan wel even duren. Dan had hij waarschijnlijk gebrek gekregen aan drinkwater in de hete zomer met alle gevolgen van dien.
Eind goed al goed, een heel erg fijn dat je straks ook zijn medische geschiedenis qua dierenarts gaat weten!
Rivendell schreef:Is er een idee hoe lang misterio alleen rond gelopen heeft? Zou hij daarvan niet een longontsteking opgelopen kunnen hebben? Want zo te horen werd er goed voor hem gezorgd.
Ik ben blij dat hij straks officieel van jou is en niet hoeft te verhuizen. Hij heeft zoveel geluk gehad
Rivendell schreef:Is er een idee hoe lang misterio alleen rond gelopen heeft? Zou hij daarvan niet een longontsteking opgelopen kunnen hebben? Want zo te horen werd er goed voor hem gezorgd.
Ik ben blij dat hij straks officieel van jou is en niet hoeft te verhuizen. Hij heeft zoveel geluk gehad
Femke_Tweety schreef:Ik heb een poosje zitten nadenken of ik dit wel of niet zou gaan posten
Ik doe het toch, met risico dat het niet gewaardeerd wordt.
Dat is dan maar zo.
Aan iedereen in dit topic, maar specifiek aan TS,
Ik vraag me af of het ethisch gezien correct is om zoveel informatie over de eigenaar te geven.
We weten inmiddels best veel. Over zijn naam, regio waar hij gewoond heeft, ziekte. Sinds wanneer hij een bepaald paard had, waarvan we de naam inmiddels kennen.
Ik denk dat het avg technisch èn moreel langzaamaan netter wordt om níet te veel van dat soort informatie meer te delen.
Ik snap dat het interessant is. Dat iedereen alles wil weten.
Maar het gaat nu niet meer alleen om een paard (voor wie het 0 uitmaakt dat informatie bekend wordt)
Maar ook om een (ziek) mens en diens familie.
En die rechten op anonimiteit en privacy beginnen wat mij betreft wel erg mee te wegen inmiddels.