Vanaf vandaag moet ik thuis juffie spelen, en dat betekend buiten spelen bij Poow . Ik ben zoooo blij met ons kleine groepje op stal . Doordat we met zo weinig staan kunnen we mooi rekening met elkaar houden en kan je dus ook gewoon alleen op stal zijn .
En dan kan je lekker op je gemakje madeliefjes plukken onder toeziend oog van je Poow .
En het voelt gewoon zoveel fijner om ze even op onze rustige stal te laten spelen in deze onzekere tijd . Ze mogen nu niet naar speeltuintjes of iets van ons, dus dan is dit natuurlijk ook eigenlijk een veel leuker alternatief .
Geweldige foto en dat is idd een voordeel als je maar met een paar mensen staat!
speurneusc
Geplaatst: 19-03-20 10:15
das wel lekker en nu een groot voordeel, nu sta ik niet op een grote stal, maar di. moest de hoefsmid komen dus had al berichtje gestuurd of dat geen bezwaar was, mijn paard staat gelijk eerste stal als je erf op komt dus hoef niet helemaal erf over en bij alles langs. Was geen probleem. Kom ik op stal, iets vroeger want hij staat op zand en dat is nog wat nat dus vieze voeten, dacht die zal ik eerst even schoonmaken, nix is vervelender als je allemaal zand tussen je vingers hebt.
Tot mijn grote verbazing was het stervens druk, ik heb nog niet eerder zoveel mensen op het terrein gezien, denk dat bijna elke eigenaar er wel was, met kids op loop fietsjes en al, een wielergroepje dat een kleine stop had tijdens het touren. En dan maakte ik me nog druk of de hoefsmid wel mocht/kon komen...
Hier ook stervens druk op stal terwijl er normaal bijna niemand is, ik snap het niet... Vooral ook gezellig met de hele familie inderdaad, inclusief kinderen die samen spelen en de hele eral rond sjeezen en en en...
Bij ons toch echt maatregelen. De vrouw van de stal eigenaar werkt in een vitaal beroep, dus geen bezoek, geen instructie van buitenaf en alles wat verplaatst kan worden naar een ander tijdstip verplaatsen. En alleen komen voor de noodzakelijke dingen en snel weer weg
Bizar hé hoe laks sommige mensen er mee om gaan... Als wij hier zien hoe onwijs veel kinderen er op straat rondlopen. Ik kan er met mijn verstand niet bij .
Hier stond vandaag buitenspeel/gym/natuurontdektijd op stal op het programma . En dat was geslaagd , lekker bloemetjes zoeken, skippyballen, voetballen, beestjes zoeken en natuurlijk met Poow spelen .