Monique1963 schreef:Callas was er gewoon niet meer. Ze stond als een standbeeld naar die hond te staren en reageerde op geen enkele aanwijzing of hulp meer. Heel bizar. Ik kon haar niet uit haar verstarring krijgen. Drijven, schoppen, praten, boos, trekken aan het bit, het werkte gewoon niet. Heb ik nog nooit meegemaakt. Uiteindelijk na een minuut of zo, begon ze weer op het bit te reageren en kon ik met veel moeite haar achterhand omzetten. O ja, ik had natuurlijk af kunnen stappen. Daar dacht ik later pas aan. hahaha.
Aaw dat vind ik toch wel een beetje zielig voor haar hoor, ze was behoorlijk overprikkeld inmiddels dus zo gek is deze reactie niet.. En het is een stuk beter dan het onbereikbaar aan de kletter gaan zoals eerst.
Maar ik vind het van haar ook overdreven om zo vaak te blijven schrikken van een stel tasjes
Op een gegeven moment ben je daar toch doorheen zou je denken.. Ik denk dat ze stiekem echte angst en lang- leve- de- lol -momentjes door elkaar heeft, en dat het verschil slecht te zien is. Echte angst ´afstraffen´ gaat het erger maken, en de lang leven de lol momenten niet ´afstraffen´ gaat het ook erger maken =/.
Heel leuk geschreven verhaal weer trouwens
.