Ik zag het, geen idee wat je daar kan aan doen eerlijk gezegd hoor. Vooral raar dat ie ineens zo gaat schuren?
Granoek
Geplaatst door de TopicStarter: 13-09-19 12:37
Ja ik zit aan vanalles te denken. Nieuwe wei, jeuk? Vliegjes, jeuk? Leukere bomen dan thuis, hij verveelde zich omdat er niet meer elke dag fietsers langs rijden, Dexter chanteerde hem,...
Ik heb nu een grooming spray gevonden voor bruine paarden. "Covers stains, blemishes, scars, stray colored hairs" Wordt dus gebruikt om littekens te verdoezelen etc.. Ik ga het gewoon proberen, eventueel een kwak vaseline over de plek zodat het niet op de huid komt.
Wat een rotbeest, echt waar Hij heeft het gekregen op 1 dag want ik zie hem elke dag behalve de dinsdag, toen was ik aan het werken. En woensdag had hij het ineens, maar hij heeft niet meer (zichtbaar) geschuurd sindsien? Heb hem nagekeken op vlooien maar met 3 konden we niks vinden dus dat lijkt me niet het geval.
Thanks! Straks sokken wassen, stallen zijn klaargemaakt (Dexter zal wel weer boos zijn), en dan eens een keer proberen of het werkt. Heb getwijfeld of ik hem niet zou thuis laten, maar de huur van de stal is betaald, inschrijving is betaald,.. En er zijn geen andere mensen in onze klasse, anders had ik hem thuis gelaten. Vind dat toch wat onrespectvol om met een half kaal paard te gaan staan bij mensen die er wellicht ook super veel tijd in hebben gestoken. edit: als ik het vermoeden had dat het besmettelijk was dan zou ik hem ook thuis houden, maar ik kan geen beestjes vinden, ze zijn geënt en ik heb foto's naar de dierenarts gestuurd en die ziet ook geen reden om hem thuis te houden.
Maar dus hij gaat mee, ga het proberen zo goed mogelijk weg te werken en dan zal hij wel tweede worden, maar dat is prima. Hoop wel dat ik dan aan de jury kan vragen of het hetzelfde zou zijn als hij niet zo gehavend was, puur voor mijn eigen nieuwsgierigheid
Oh nee thuis laten zou ik niet doen, hoogstens hem gewoon zo tonen, 't is maar voor de lol toch, ze denken vast niet dat je het zelf open geschraapt hebt
Besmettelijk is dat niet, eerder dat hij nu iets gevonden heeft om zich eens op uit te leven? Wij hebben op 1 wei een grote elektriciteitspiloon staan, als ze daarop staan gingen ze ook schuren, superleuk dat metaal namelijk.
Nou ik heb dus bewijsmateriaal gekregen van schoonbroer waar hij een boom probeert te verplaatsen. Ik ken die boom, is een berk en die groeit een beetje schuin dus zo kon hij wel aan zijn nek komen. Op de foto staat ie er met zijn kont tegen dus zal daar ook eens kijken, zijn staart was niks aan te zien
Dankjewel! Er was niemand in zijn keutels gaan liggen! Fingers crossed dat ze in de trailer niet op hun sokken hebben gepoept haha, wij zijn er over 10 min
Veel succes en plezier vandaag! Ben benieuwd ook naar foto’s.
Stral
Geplaatst: 14-09-19 14:58
Granoek schreef:
Dankjewel! Er was niemand in zijn keutels gaan liggen! Fingers crossed dat ze in de trailer niet op hun sokken hebben gepoept haha, wij zijn er over 10 min
Dat is al zwaar geslaagd en meer dan de mijne doet
Mijn allerbeste liefste vriendinnen hebben ge-wel-dig mooie foto's gemaakt, heb ze gezien op de camera en ben er zooo blij mee! Ik heb zo'n knappe paarden
Duke is een kleine dikke rotzak, maar nondedju als hij voor de jury moet showen dan is hij er wél! Hele dag strontvervelend geweest die kleine haha. Verslag van de dag ga ik morgen proberen te typen in een blogje! Was leuk
Chasey
Geplaatst: 14-09-19 22:37
Granoek schreef:
DUKE HEEFT GEWONNEN RAAP ME OP
Ooooh wat leuk!!! Gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto’s!