Als jij mijn kaartje en vervoer sponsort ben ik er bij! Had graag gewild maar helaas laat mijn portemonnee het niet toe Maar veel succes en plezier! (Zowel Jill als jij Koen) , gok dat jij er ook bij bent)
_helga_
Geplaatst: 30-08-16 21:29
koenborias schreef:
Wie komen er allemaal op vrijdag naar Horse Event! Om 15:20 is de clinic
Is het al bekend wie de 2 kaarten van HE heeft gewonnen ????
BB80
Geplaatst: 31-08-16 06:03
Helaas wij zijn verplicht aan de clinic polocross vanuit Bokt. Ook leuk natuurlijk - begrijp mij niet verkeerd. Zo jammer dat er maar 1 clinic op vrijdag is met jullie, had jullie graag in het echt willen bewonderen.
Dus hier een 36 jarige penny (mét Bokt petje!) die zeker alles op alles gaat zetten om een foto te bemachtigen! Inclusief: "Jill Jill- mag ik een handtekeninnnnng???"
Nee hoor grapje, heel veel succes met alle voorbereidingen en have fun op Horse Event! Er gaan heel veel mensen blij zijn met 'jullie!' komst!
_helga_
Geplaatst: 31-08-16 08:15
koenborias schreef:
_helga_ schreef:
Gezellig! Misschien zie ik je nog even? Ga je wel vloggen voor Jill? Misschien is het leuk om een fan wat vragen te stellen hint hint hahaha
Vroeg me wel af, jij doet best veel zelf op wedstrijd he... Opzadelen, tuig poetsen.... Ben je daarin een uitzondering? Ofwel, doen meestal de grooms deze dingen??
Ik ben er vrijdag ook leuk om jullie in het echt te zien hihi
Silkwood
Geplaatst: 03-09-16 20:02
Wauw wat een toffe vlog was dit Jill!! Echt super knap en origineel, dat heb ik echt nog nooit gezien!
Altijd leuk om te zien dat jullie er beide zoveel plezier in hebben en zo kan je toch maar laten zien wat een talent jullie hebben, zelfs zonder alle "nodige" hulpmiddelen!