Gisteren weer op 'mijn' nieuwe paard gereden. Ze is 6, maar heeft eigenlijk nooit wat gedaan. Maar ze liet wel hele fijne stukken zien!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:casperzazoe schreef:pff wij zoeken nu een leuke epony die L / M dresuurt maar dan zit je al gauw aan de 4,500 en dan is echt te veel
Dat is idd wel aardig aan de prijs! Wij hadden, zo;n 9 jaar geleden, voor dat geld Epony's die Z liepen en nog sprongen daarnaast. Oh en verkeersmak en alleen te rijden buiten.
Wat zoek je precies?
Yom schreef:ik zoek toch een wat jongere pony, want wil echt proberen hoger op te komen met wedstrijden.casperzazoe ik heb een E pony te koop, nog lekker fit maar wel 17 jaar. Is dat te oud? Ruime dressuur ervaring en erg lief (en veeeel goedkoper)
casperzazoe schreef:Yom schreef:ik zoek toch een wat jongere pony, want wil echt proberen hoger op te komen met wedstrijden.casperzazoe ik heb een E pony te koop, nog lekker fit maar wel 17 jaar. Is dat te oud? Ruime dressuur ervaring en erg lief (en veeeel goedkoper)
LisaFalco schreef:Yess ik heb een paard gevonden!
Ben maandag gaan kijken, beviel me erg goed
Dag erna ben ik ermee naar de les gegaan (paard stond 1 dorp verder)
Nog enthousiaster, instructeur was ook heel positief
En toen hebben we besloten om haar te kopen!
Zaterdag gaan we een weekje op vakantie en daarna komt ze![]()
Nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn als de vakantie om zou zijn
_Lorette_ schreef:Mijn paard voldoet niet aan je leeftijdseis, verder wel.
Onze vakantie is op! Hoe doen jullie dat met kijkers? Ik weet niet eens meer waar ik nu de tijd vandaan moet halen om iedereen die interesse heeft langs te laten komen. Wij hebben geen bak bij huis, dus moet altijd met de kijkers paard uit land trekken, zadelen, naar de bak rijden, voorrijden, mensen erop en dan weer naar huis rijden. Lukt niet in een uurtje.