Zomer is het wel ja Maar ik hou zelf meer van iets rustigers, daarom vind ik de Schockemohle ook zo mooi. Ik heb ook een knalroze Scapa, maar die gebruik ik toch minder vaak. Ben je eerder op uitgekeken vind ik.
denk het ook, had van de zomer een fel-lichtblauwe (klinkt erg logisch? ) harry's horse voor een tientje gekocht, ben em nu al zat en daarnaast valt ie nog te groot ook
Ik gebruik mijn donkere dekjes ook het meeste, en mn lichtblauwe Anky pad, maar dat is gewoon een heel fijn dekje, en het is een lichte kleur, geen knalkleur Waar ik me ook met die kleuren altijd aan erger is dat ze altijd zo snel vies zijn Ik wil eigenlijk ook nog een BR 4EverHorses halster. Ik blijf die collectie leuk vinden, de set staat voor 25 euro op ooteman, maar het winterhalster voor 15 op EJ. Het touw hoef ik er niet persee bij, heb een touw in die kleuren, dus ik wil eigenlijk alleen het halstertje. Zou ik het zomerhalster ook voor 15 euro kunnen kopen? Weet iemand dat?
Ik ben juist wel van de knalkleuren (rood, oranje, blauw enz..) Maar vind dat ook het leukst staan op mijn zwarte.. Zit nog te twijfelen of ik de berry cotton ga kopen van de wintercollectie..
Wij hebben sinds vandaag weer de nieuwe collectie Excellent kniekousen. Zitten een aantal frisse kleurtjes tussen
Hebben jullie de nieuwe Horze collectie al gespot ? Hier zitten ook hele leuke spullen bij, vanaf volgende week in de winkel
x_Milou
Geplaatst: 15-02-12 19:22
Ik vind het juist op mn zwarte niet zo mooi, steekt dan weer te veel af. Terwijl ik mn lichtblauwe pad dan wel weer héél mooi vind staan op m. Zijn alle standaard-collectie anky pads nu ook in het nieuwe model? Want ik wil misschien de donkerbruine, maar ik heb liever het oude model omdat ik zeker weet dat mijn pony die accepteert Horze heb ik nog niet gezien, ga eens kijken
Ja Heb jou gezien op de NF dag Wilde op de site van Horze kijken, maar de nieuwe spullen staan er nog niet op. Vond alleen een roze dekenrek. Hebbuuuhh Of Scapa bekend is weet ik niet, maar je kunt bij kledingwinkels de kleuren vaak wel zien
Ik was eigenlijk ook wel benieuwd naar scapa, al hoef ik daar geen dekje meer van Oke, dat dacht ik al, mijn moeder had nog gevraagd of je pony familie was van de mijne
Ja die vond ik ook zo leuk alleen kon toen niet aankomen met nog een dekje. *ik had een hv polo gekocht voor 45 ** kost nl 55 euro** en mijn moeder wou hem toen bijna terugbrengen (alleen dat kon niet meer, want het was een aanbieding )
Peerke_
Geplaatst: 15-02-12 19:36
De Horze collectie staat nog niet op de site zie ik, Nog een paar daagjes wachten dus
Volgensmij heeft HH ook wel geen inspiratie meer om leuke productnamen te verzinnen Al is het wel weer een vooruitgang op van de winter
BonteLisa
Geplaatst: 15-02-12 20:16
Ik heb voor mijn dressuur zadel allemaal felle kleuren en voor mijn VZH heel veel rustige xD dus ben ik nou aan het kijken naar rustige dekjes voor mijn zwarte
MelanieB
Geplaatst: 15-02-12 20:48
Ik ben nog benieuwd naar Scapa en Premiere voor mn kleintjes