Hier nog in de winkel, kreeg ik via watsapp van degene die daar werkt

van de week zal ik even foto;s maken die wat duidelijker zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anne. schreef:*zucht*
Net gebeld met de dealer. Gróte dealer. De bestellingen in de winkels gaan door naar het hoofdkantoor, hoofdkantoor stuurt bestellingen naar Petrie. Petrie stuurt bestellingen naar hoofdkantoor. Petrie is nu gesloten door de vakantie, heeft hard gewerkt om de laatste zendingen de deur uit te krijgen en heeft een gróte levering gedaan aan dealer. Ik belde dealer donderdag of er al wat meer bekend was "JAAA! JEEJ!! ER STAAT EEN PETRIEZENDING, vandaag gaat het nietmeer lukken, maar bel maandag, dan weet je of jouw laarzen er tussen zitten".
Vandaag gebeld.. "Ik weet niet van wie je dat hebt, maar die zending staat nog ingepakt, we weten nog helemaal niets. We gaan waarschijnlijk vandaag beginnen aan de zending, maar er kan net zo goed wat tussen komen"
Goed, wie ben ik om hun werkwijze te bestempelen. Hopelijk bellen ze vandaag terug met nieuws..
M_hartje_M schreef:Wat komen er weer mooie laarzen langs !
@melanieb: jou laarzen zijn echt om verliefd op te worden. Volgensmij zitten ze ook echt heel lekkerDeNiro's toch ?
@Horsea: Zijn ook echt prachtig ! denk dat je heel erg zal stralen ermee op wedstrijdHeb je er lang op moeten wachten ?