tita schreef:Vind van niet want ik wil echt graag overnieuw beginnen met een jong paard
http://www.vcghorses.nl/Basis.aspx?Tid= ... 1236&Smi=0
Zoiets bijvoorbeeld?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
tita schreef:Vind van niet want ik wil echt graag overnieuw beginnen met een jong paard

niet echt ikke

ook niet altijd handig lief erbij
tja niemand zijn paard is gewoon toch 
.
die laatste vind ik niks er staan op Sh maar 2 paarden die mij aanspreken eentje ga ik nog naar toe en de ander is te hoog geklasseerd maar wie weet morgen tita schreef:niet echt ikke
![]()
Zie ook niks leuks staan maar goed komt vast goed zometeen moeten alle paarden eruit en crisis gaat verder ondertussen blijf ik lekker kijken en sparen ben alleen dat gerij spuugzat
Had aardig paard in mailbox staan maar bij Groningen over de grens ik doe dat dus echt niet meer...mensen snappen dat niet want als het een echt goed paard is wat is nou een stukkie rijden................ hoe kunnen mensen daar over oordelen
130km is mijn max en blijf ik bij ik heb zo ontzettend veel moeite met wakker blijven. En mijn lief werd al gek toen ie de naam Groningen hoorde bovendien wil ik hem ook niet elk weekend erbij hebben is mijn hobby niet de zijne
Sunrise_ schreef:Nou ik vind die eerste wel erg gaaf....sowieso om een keertje te gaan kijken!Ik zeg doen!
Is die tweede door jou gereserveerd?
zag op SH niet voor mij ..voor mij is een ander soort van gereserveerd.tita schreef:Sunrise_ schreef:Nou ik vind die eerste wel erg gaaf....sowieso om een keertje te gaan kijken!Ik zeg doen!
Is die tweede door jou gereserveerd?zag op SH niet voor mij ..voor mij is een ander soort van gereserveerd.
ik ga niet naar een paard om keertje te kijken ook dit paardje is weer ruim 100km verder weet niet wat jouw auto zuipt maar de mijne zuipt diesel en is niet zuinig