Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar ik hoor goede verhalen over Equine Risk, mijn ouders hebben (natuurlijk) meer verstand van verzekeringen dan ik, dus ik zoek en zij keuren haha
Lioony schreef:Spannend!!Wat ga je laten doen?
Gypsy schreef:Cheyenne is een prima zadel hoor.
Soms heb je nog wat zitlessen nodig, dat wel. Ik heb een week lang veel kilometers gemaakt, daarbij geleerd vanuit mijn bovenbenen licht te rijden, en dan is het geen probleem. Als je zonder wrong niet licht kunt rijden is er iets mis
Zowiezo is doorzitten beter hoor, dan heb je nog minder kans om de stijgbeugels te belasten en je zit stiller.
En lichtrijden hoeft ook niet groot he? Zelf kom ik amper uit het zadel. Alice13 schreef:Lioony schreef:Spannend!!Wat ga je laten doen?
Alleen Röntgen, omdat ze nog niet in de hand is geweest doen ze waarschijnlijk geen fysieke keuring werd mij verteld!
Vraagje ik wil meer te weten komen over haar stamboom, waar kan ik hier op bokt info vragen over haar moeders kant Dit is een Obelina stam ofzo. En ik ben benieuwd of iemand hier meer ervaring mee heeft!

)

HaagseHop schreef:Hihi, jawel maar je moet op een gegeven moment er gewoon voor gaan. Heus niet iedereen heeft tonnen achter de hand. Als je maar voorbereid bent voor eventuele grote operaties. Dat je die wel kan betalen.
Mooi dat zo inrijden kan, lijkt mij toch heel fijn om gelijk je paard goed aan te voelen. Moet je paard daar wel tegen kunnen natuurlijk. Wat bedoel je met voorbereiden? Anders dan inrijden met boom?