Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jitskeangela schreef:Ik krijg als het goed is die 40 euro terugCitaat:Geachte mevrouw
Ik zal de financiele administratie van de uitgeverij opdracht geven om dit terug te storten.
met vriendelijke groet,
Astrid de Wit
Ledenadministratie
en ben van mijn abbo af:nu hopen dat ze hun beloftes nakomen....Citaat:Geachte heer/mevrouw ,
Hierbij bevestig ik de opzegging op het blad de Horsimo per augustus.
met vriendelijke groet,
Astrid de Wit
Ledenadministratie
en als ze weer afschrijven,Stoneren!
en mevrouw De wit heeft mij netjes een antwoord gestuurd binnen 1 dag!
Pebblesther schreef:Ja ik heb het in de link gelezen.
Maar ik heb in juni al die brief verstuurd.
Denk dat dat dan pas vanaf vandaag ofzo in gaat en dat je voor die tijd wel aangetekend moet versturen.
Jitskeangela schreef:een maand verder en Helaas heb ik nog steeds geen geld terug gekregen,heb maar weer een mail gestuurd,als het zo door blijft gaan ga ik iedere dag mailen!
).kehdra schreef:Jitskeangela schreef:een maand verder en Helaas heb ik nog steeds geen geld terug gekregen,heb maar weer een mail gestuurd,als het zo door blijft gaan ga ik iedere dag mailen!
Ik heb Astrid aan de telefoon gehad, en die zei zelf dat de kans vrij klein is dat ik nog een betaling terug zou krijgen (was een bedrag uit 2009, 19,95 euro).
Op mijn verzoek heeft ze het nogmaals bij de uitgeverij neergelegd. Dat is inmiddels anderhalf maand geleden en ik heb nog geen betaling....
Een telefoonnummer van de uitgeverij had ze niet beweerde ze.
omdat ze zou mailen heb ik me daarbij neergelegd, maar ik zou nu toch graag eens zelf bellen naar die uitgeverij.
ik bel van de week nog eens...
Misschien een idee:
Er zijn genoeg incasso buro's die je kan inschakelen, en dat kost dan niks. de incassokosten verhalen ze op de schuldhebber (daar is vast een betere benaming voor).
Is het geen optie om een gezamelijke claim neer te leggen bij een incassoburo?
)Sharon89 schreef: