Mooie kast ook, zelfgemaakt?
Lijkt me heel handig, lekker veel ruimte ook

Die is van hout toch? (of ben ik nou errug blind?)
Blijft ie dan wel lang 'goed' zeg maar?
Geen hout dat gaat rotten als er een keer lekkage komt, en zitten er vaak muizen in?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Biebz95 schreef:Wooooow Ir111, die is netjes!
Mooie kast ook, zelfgemaakt?
Lijkt me heel handig, lekker veel ruimte ook
Die is van hout toch? (of ben ik nou errug blind?)
Blijft ie dan wel lang 'goed' zeg maar?
Geen hout dat gaat rotten als er een keer lekkage komt, en zitten er vaak muizen in?

Ir111 schreef:Mijn omgeving is meestal nogal opgeruimd, als tegenwicht voor mijn iets chaotische hoofd!
Is idd een zelfgemaakte kast. Niet de goedkoopste oplossing maar wel erg handig! Hij is gemaakt van hout. De kast staat binnen dus ik heb niet de moeite genomen het hout ergens mee te behandelen. Hij staat een stukje van de grond (op poten zeg maar) dus hij zal bij lekkage niet in het water komen te staan. Heb de kast nu 3 jaar en hij is eigenlijk nog als nieuw.
We hebben last van muizen en die zitten ook in mijn kast. Die krengen kruipen werkelijk overal in door de kleinste kieren. Je moet van goede huize komen om een muisvrije kast te maken. Ik bewaar geen voer in mijn kast en dan gaat het eigenlijk prima.

)

neen.. hahaha maar dat komt omdat ik TE veel spullen heb met een te kleine kast 
Ir111 schreef:Al die shabrakken van wie!?

en daar komt mn kast tegenaan. Enne 1 okt. komt mn merrie deze kant op (staat nu bij buren), kort daarna gaat mijn Konik weg en vandat geld koop ik mooi zadel en hoofdstel, en dan boort mijn papie vast wel een mooie zadelsteun erin
.
Balen.....aangezien ik er dus 2 heb!