Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en aangezien ik ook heel veel andere dingen bij mn paard moet doen naast rijden en niet speciaal daarvoor ga omkleden... nee, toch maar een gewone rijbroek. Wel jammer!
Heb er zaterdag eentje bijgekocht van Eurostar, bruin. Echt superfijne broeken, zonder leren zitvlak heb ik het idee dat ik glibber in het zadel. 
!!
Aranel schreef:Heeerlijk die rijbroekenHeb er zaterdag eentje bijgekocht van Eurostar, bruin. Echt superfijne broeken, zonder leren zitvlak heb ik het idee dat ik glibber in het zadel.

Dionne_Xx schreef:zitvlakmaar ben er niet verslaafd aan eigenlijk, ik heb gewoon liever een zitvlak.
haha dat rijd dan toch wel wat fijner, helemaal als je een stuiterend paardje hebt
Voor mij enkel nog rijbroeken met leren zitvlak en liefst van al nog eens een hoge band ook
Maar dat leren zitvlak is toch het belangrijkste, zit zoveel beter om te rijden! 1x mee gereden en ik wil niet anders meer. Net zoals bij leren rijlaarzen, 1x mee gereden en ik wil niet anders meer
Zelfs leren chaps geven dat gevoel niet.