Dat was toen ik voor het eerst ging galopperen. Maar juist daar ging alles goed! toen we net een paar rondjes gegaloppeerd hadden gingen we ff stappen, en we r eden inn de buitenbak. Daar stond een krat die er normaal nooit stond, en als het waaide maakte het geluid. dus ik liep ervoorbij met mn pony'tje, en toen schrok ze weer, dus ik vloog een stukje omhoog, maar omdat dat een echte kinderpony was, en ik 11 was, waren de beugels te klein, dus mijn voeten bleven vastzitten...Daar hing ik dan aan de linkerkant van de pony, gelukkig bleef ze wel stil staan
Ik had ondertussen de slappe lach gekregen, en mijn instructice kwam naar mij toe en hielp me om mijn laarzen uit de beugels te krijgen en toen ben ik gewoon verder gereden...Andere blooper(s):
Ik was met een vriendin bij mijn verzorgfjord, en we liepen met hem naar de bak. Maar daar was ook iemand van plan een paard te kopen, dus die was aan het proefrijden. In de bak stond ook iemand anders, kennelijk de moeder van dat meisje, en die gaf veel aanwijzingen aan haar. En aan de buitenkant van de bak waren de eigenaren van mn fjordje, en een paar mensen die weleens meehielpen op stal. Ze vroegen wie als eerst ging rijden, want ze hadden liever dat ik eerst zou rijden, want (mijn vriendin ging ook rijden) mijn vriendin had er nog nooit op gereden en het was dan niet zo handig als er tegelijkertijd ook iemand anders reed. Maar omdat die moeder aanwijzingen gaf, verstond ik het niet zo goed en oomdat ze wezen naar het paard in de bak, dacht ik dat ze bedoelden dat als die klaar was, mn vriendin er op moocht rijden. dus ik vroeg aan haar of ze dat wilde, dat zou leuk zijn, dan konden we samen rijden... Maar toen begon iedereen te lachen...Ik verstond het dus verkeerd. Dus toen liep ik de bak in (dat andere meisje reed alleen maar grote voltes bij de A) en ging in het midde van die volte staan. Ik stapte op en...... Het zadel gleed naar beneden... Mn fjord had zn buik ingehouden tijden het aansingelen... Dus weer iedereen lachen en toen kwam een van de eigenaren al aanzetten om te helpen met aansingelen... Toen ben ik met een rood hoofd opgestegen....
) Maar goed, toen kwam er dus een ander paard van de zijkant.. en het was ook best glad.. toen kwam ze dus ook weer aan het glijden..en gleed zigzagend alle kanten op, en door een rare beweging viel ik er af.. En ja hoor in 9 jaar heel vaak gvallen nooit wat gehad en nu moet ik vanmiddag (week later
) foto's laten maken.....
Terwijl ik niet hard viel, en veel vaker heel raar maar ook heel "zacht" terecht ben gekomen, en nooit wat gehad 
] springt Sjors opzij, lig ik dus weer op de nek..